Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی مرادی روز دوشنبه در مجمع عمومی هیات وزنه برداری آذربایجان غربی افزود: ایجاد برخی حواشی در بدنه هیات استانی نتیجه ای جز پس روی ندارد و اگر قرار است انتقادی انجام گیرد باید همراه با راهکارها باشد.
وی بیان کرد: مهمترین رسالت فدراسیون وزنه برداری و هیات های تابعه توجه به پیشرفت این رشته و تربیت و حمایت ورزشکاران نخبه برای رسیدن به قله افتخار بوده و دامن زدن به حواشی لطمه زدن به جوانان و قهرمانان ورزشی و ضایع کردن حق آنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: هیات های حاشیه دار، فدراسیون وزنه برداری را نسبت به خود دلسرد می کنند و این امر به ضرر ورزش استان است.
رییس فدراسیون وزنه برداری اظهار داشت: این فدراسیون در راستای حل مشکلات سخت افزاری و تهیه امکانات و تجهیزات لازم با چندین شرکت تولیدی داخلی وارد مذاکره شده و به موفقیت های قابل قبولی رسیده است.
مرادی افزود: 60 درصد هزینه های سخت افزاری هیات های استانی بر عهده ادارات کل ورزش و جوانان و 40 درصد دیگر بر عهده فدراسیون است.
به گزارش ایرنا مجمع عمومی سالیانه هیات وزنه برداری آذربایجان غربی با حضور رییس فدراسیون در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.
امسال 11 وزنه بردار در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به اردوهای تیم ملی دعوت شده اند.
امیرحسین اصلانی، شایان احمدنژاد، شایان چاپاش، احسان سپهری و احسان محمودی در نونهالان، محمد ارسلانی، امید مردی، علی عالی پور در نوجوانان، احمد احمدنژاد و علی عبدالعلی زاده در جوانان و علی میری در بزرگسالان دعوت شدگان به اردو هستند.
7156/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آذربایجان غربی اداره کل ورزش و جوانان فدراسیون وزنه برداری ورزش و جوانان وزنه برداری 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۴۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر،امیرحسین حسنی ظهر سه‌شنبه در نشست خبری مسابقات قهرمانی کشور وزنه‌برداری اظهار کرد: مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) در دو رده سنی نوجوانان و جوانان و در بخش دختران و پسران از ۱۵ لغایت ۲۵ اردیبهشت به میزبانی همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: ۵۵۰ وزنه‌بردار از ۳۱ استان کشور در این مسابقات به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان همدان با اشاره به هزینه برگزاری مسابقات گفت: یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه برگزاری مسابقات برآورد شده است.

حسنی خاطرنشان کرد: همچنین در این مسابقات ۱۲۰ مدال توزیع و رقابت‌ها به صورت پخش زنده از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

وی با اشاره به وضعیت رشته وزنه‌برداری بیان کرد: آبان ۱۴۰۲ هیئت را تحویل گرفتم که تنها ۲۹ ورزشکار سازمان یافته داشت اما امروز ما ۱۴۰ ورزشکار سازمان یافته در رشته وزنه‌برداری و ۱۱۲ ورزشکار در رشته کراس‌فیت داریم.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان همدان عنوان کرد: شهرستان‌های فعال ما همدان، ملایر، نهاوند، تویسرکان، اسدآباد، کبودرآهنگ و رزن است.

کد خبر 6092842

دیگر خبرها

  • حفظ منابع آبی نیازمند ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و مسئولیت‌پذیری جمعی است
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است