Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@02:23:28 GMT

انتخاب رئیس جدید فدراسیون هندبال در رقابتی شدید

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۷۴۱۰۷

پاکدل با کسب 23 رای برای ۴ سال به عنوان رئیس فدراسیون هندبال انتخاب شد.

به گزارش تابناک ورزشی، مجمع انتخاباتی فدراسیون هندبال از ساعت 14 امروز به ریاست محمدرضا داورزنی، معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و با حضور اعضای مجمع در سالن هگمتانه هتل المپیک برگزار شد. فضل الله باقرزاده نیز به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک و محمدشروین اسبقیان، رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها نیز در این انتخابات حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای ریاست فدراسیون هندبال، 15 کاندیدا به نام‌های حمید علی‌نژاد، خسرو ابراهیم‌زاده، علیرضا پاکدل، محمد پورکیانی، مرتضی حسن‌پور درواری، هادی خلیلی، مهدی طالب‌پور، ضرغام علیجانی، مرتضی غلامپور، توفیق کابلی، احمد گواری، سیدرضا مهدوی، میترا نوری، سیدعلی اصغر رفعت حقیقی و فاطمه ابوالقاسمی با یکدیگر رقابت کردند.

در ابتدای جلسه دبیر مجمع اعلام کرد که توفیق کابلی، رضا مهدوی و فاطمه ابوالقاسمی هدشی به صورت کتبی از نامزدی در این انتخابات انصراف دادند تا انتخابات با 12 نفر دنبال شود. 

تعداد آرای ماخوذه 37 رای بود که در نهایت پس از رای گیری، ابراهیم زاده و پورکیانی هرکدام یک رای، میترا نوری 2 رای، ضرغام علیجانی 3 رای، مهدی طالب پور 4 رای، مرتضی حسن پور و هادی خلیلی هرکدام 6 رای، علیرضا پاکدل و احمد گواری هر کدام 7 رای آوردند. ضمن اینکه علی‌نژاد، غلامپور و رفعت حقیقی هیچ رایی نداشتند.

بدین ترتیب احمد گواری و و علیرضا پاکدل با 7 رای به دور دوم انتخابات رفتند که پاکدل در نهایت با 23 رای به عنوان رئیس جدید فدراسیون هندبال برای 4 سال آتی انتخاب شد. گواری 13 رای آورد و یک برگه سفید هم به صندوق انداخته شد. علیرضا پاکدل در دوره ریاست علیرضا رحیمی در فدراسیون هندبال به عنوان نایب رییس فعالیت می کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: هندبال انتخابات رییس جدید پاکدل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۴۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریچارلیسون امیدوار به آینده درخشان اسپرز: ترکیب تاتنهام در فصل آینده رقابتی‌تر خواهد بود

مهاجم برزیلی اسپرز امیدوار است ترکیب اسپرز برای فصل آینده، به طور محسوس تقویت شود. 

ریچارلیسون، مهاجم تاتنهام، از هیجان خود نسبت به تغییرات آتی که برای تیم تحت نظر آنژ پوسته کوعلو در نظر گرفته شده است، صحبت کرد.

طرفداری | به گزارش ایونینگ استاندارد، سرمربی اسپرز هفته گذشته رویکرد خود را برای بازار نقل و انتقالات تابستانی تشریح کرد و ابراز اطمینان کرد که باشگاه از او برای ایجاد «تغییرات اساسی» در تیم حمایت خواهد کرد. این در حالیست که باخت‌های پیاپی تاتنهام در هفته‌های پایانی فصل، آن‌ها را در آستانه از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان قرار داده است.

به نظر می‌رسد یک بازسازی اساسی در تابستان محتمل است و ریچارلیسون مشتاق است تا «تیمی بسیار رقابتی‌تر» را ببیند.

ما نسبت به فصل گذشته فوتبال پویاتر و به اصطلاح، ظریف‌تر و زیباتری بازی کرده‌ایم. ما پیشرفت کرده‌ایم، خیلی هم پیشرفت کرده‌ایم و همان‌طور که این هفته اعلام شد، سرمربی تغییراتی ایجاد خواهد کرد. بنابراین من فکر می‌کنم او در فصل آینده یک تیم بسیار رقابتی‌تر را جمع می‌کند.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • ریچارلیسون امیدوار به آینده درخشان اسپرز: ترکیب تاتنهام در فصل آینده رقابتی‌تر خواهد بود
  • نظر محمدرضا طالقانی درباره رسول خادم و علیرضا دبیر و درخواست مهمش از رئیس فدراسیون کشتی | ویدئو
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • پخش فیلم های تبلیغاتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان
  • لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • «نادری» سرلیست «جام» برای مرحله دوم انتخابات شد
  • لیست نهایی جامعه اسلامی مهندسین برای انتخابات مشخص شد+ اسامی
  • لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه علمی کشور