Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: مرکز اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) پس از انتشار اخباری در رسانه‌ها مبنی بر ارتباط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام با شرکت توسعه کسب و کار توسکا، در بیانیه‌ای تاکید کرد که این شرکت ارتباطی با ستاد اجرایی ندارد.
 پیرو انتشار اخباری در رسانه‌ها مبنی بر ارتباط ستاداجرایی فرمان حضرت امام با شرکت توسعه کسب و کار توسکا مرکز اطلاع رسانی ستاداجرایی فرمان حضرت امام با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: شرکت توسعه کسب و کار توسکا با توجه به سهام حداقلی ستاد در شرکت مخابرات ایران و بالتبع همراه اول به هیچ وجه جزء شرکت‌های تحت مدیریت و کنترل ستاداجرایی فرمان حضرت امام نیست و هیچ گونه درآمد و انتفاعی نیز از طریق این شرکت برای ستاد تامین نشده و نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین تاکید می کند ستاد اجرایی فرمان حضرت امام با توجه به ماموریت‌ها و ارزش‌های سازمانی در تمام شرکت‌های تحت مدیریت خود مقید به حفظ تمام چارچوب‌های قانونی و شرعی است و در این زمینه هیچ گونه مماشاتی نخواهد داشت.
منبع: ایلنا 
  برچسب ها: امام ، بیانیه‌ ، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام

منبع: خرداد

کلیدواژه: امام بیانیه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۴۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی فداکار، ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان کرمان اظهار داشت: اطلاع رسانی کامل به فرمانداران و مدیران صورت گرفته است و از آنها می‌خواهیم آمادگی کامل را داشته باشند.

وی افزود: هر چند که در بعضی موارد به دلیل حجم بالای آب توان مدیریت بحران کم می‌شود اما باز هم باید با توجه به ویژگی هر نقطه تصمیمات خاص و شاخص گرفته شود.

استاندار کرمان، با بیان اینکه آمادگی کامل تمام دستگاه‌های خدمات رسان جهت مقابله با بحران لازم است تصریح کرد: اطلاع رسانی به مردم بسیار اهمیت دارد، زیرا یکی از دلایل موفقیت در سیل جنوب نیز همین مسئله آگاهی و کمک مردم بود.

کد خبر 6087789

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است
  • در شرایط تحریمی مهندسان ایرانی در سریلانکا سد ساختند
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان