Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزای تسنیم: یحیی کمالی‌پور عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جزئیات جلسه عصر امروز (دوشنبه ۲۰ اسفند) کمیسیون متبوعش، گفت: بررسی طرح اصلاح موادی از قانون ورود و اقامت اتباع خارجه در ایران در دستورکار امروز کمیسیون قرار داشت.

وی افزود: در این جلسه مواد ۱۵ و ۱۶ قانون راجع به ورود و اقامت اتباع خارجه در ایران مصوب سال ۱۳۱۰ بود و با توجه به اینکه لایحه‌ای در این‌باره در دولت درحال تهیه و تدوین است؛ بنابراین طرح مذکور به مرکز پژوهش‌های مجلس ارجاع داده شد تا بر روی آن کار کارشناسی دقیق انجام شود و اگر لایحه دولت به مجلس ارائه شد، با لایحه دولت ادغام شده و مجددا به کمیسیون ارجاع داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی مجلس تصریح کرد: در این جلسه همچنین طرح الحاق موادی به قانون مجازات اسلامی در خصوص اهانت به ادیان و مذاهب و همچنین طرح مبارزه با تبعیض نژادی، تعصب قومی و مذهبی با حضور کارشناسان وزارت امور خارجه، نیروی انتظامی، کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس و همچنین قوه قضاییه بررسی شد.

کمالی‌پور اضافه کرد: مقرر شد ۲ طرح مذکور به کمیته تخصصی ارجاع شود تا این ۲ طرح را با هم ادغام کند و در نهایت موادی که امکان ادغام آن‌ها وجود دارد، در این دو طرح ادغام شود تا مجددا در دستور کار کمیسیون قرار گیرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: کمیسیون قضایی مجلس اتباع خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۴۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود

سخنگوی دولت گفت: برای نظارت موثرتر بر بازار، لایحه اصلاحی وزارت دادگستری بر قانون تعزیرات حکومتی با قید دو فوریت مورد موافقت قرار گرفت تا فرآیند رسیدگی سازمان تعزیرات حکومتی را تسریع کند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران طی سخنانی بیان کرد: برای نظارت موثرتر بر بازار، لایحه اصلاحی وزارت دادگستری بر قانون تعزیرات حکومتی با قید دو فوریت مورد موافقت قرار گرفت تا هم فرآیند رسیدگی سازمان تعزیرات حکومتی را تسریع کند و هم ضمانت اجرای محکومیت‌ها و مجازات تعزیرات حکومتی را تقویت کند تا در نهایت نظارت موثرتر بر گران‌فروشی، احتکار و تخلفات دیگر انجام شود.

واردات خودرو دنبال می‌شود/ نظر دولت درباره تعطیلی آخر هفته وی افزود: هیئت وزیران به پیشنهاد بانک مرکزی موافقت کرد که سهمیه ایران در صندوق بین‌المللی پول افزایش یابد تا حق امتیاز و حق رأی ایران حفظ شود.

سخنگوی دولت اضافه کرد: پیش از این وزارت آموزش و پرورش، آیین‌نامه‌ای ارتقای مهارت‌آموزی در حوزه آموزش و پرورش ارائه کرده بود که تکالیف متعددی برای دستگاه‌های مختلف در بر داشت و همدلی مناسبی هم از سوی بخش‌های مختلف دولت دریافت کرد و این آیین‌نامه امروز در هیئت وزیران به تصویب رسید. امیدواریم با این اقدام، ارتباط آموزش با صنعت و اشتغال هرچه بیشتر شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود
  • احتمالا تعطیلی شنبه بر پنجشنبه‌ چربیده است
  • رسیدگی به چک‌های برگشتی با هوش مصنوعی
  • آخرین جمع‌بندی کمیسیون اجتماعی برای توافق یک تعطیلی پربحث
  • خبرهای مهم از مجلس درباره تعطیل شدن روز شنبه و استفتاء از مراجع تقلید
  • آخرین جمع‌بندی احتمالی کمیسیون اجتماعی؛ توافق برای تعطیلی شنبه‌ها
  • ارائه لایحه اصلاح قانون کار به مجلس دوازدهم در اولین فرصت