Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالعی حبیبی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این پنجمین عملیات خونگیری از مردم مه ولات از ابتدای امسال تاکنون است، افزود: در این راستا خونگیری از مردم این شهرستان با استقرار تیم خونگیری تربت حیدریه در بیمارستان امام رضا (ع) شهر فیض آباد از ساعت هشت صبح تا ظهر امروز ادامه داشت.
وی استقبال مردم مه ولات از طرح اهدای خون را مطلوب توصیف کرد و اظهار داشت: خون های اهدایی به پایگاه انتقال خون تربت حیدریه منتقل و برای تامین نیاز خونی بیمارستان های شهرستان های مه ولات، تربت حیدریه، کاشمر، خواف و مرکز استان استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ابراز امیدواری کرد با راه اندازی پایگاه انتقال خون در مه ولات علاوه بر تامین گروههای خونی مختلف و ارسال آن به دیگر شهرهای همجوار، مشکلات فراروی این بخش نیز در آینده نزدیک رفع شود.
حبیبی گفت: شهرستان مه ولات با بیش از 50 هزار نفر جمعیت از پایگاه انتقال خون محروم است.
فیض آباد، مرکز شهرستان مه ولات در 207 کیلومتری مشهد قرار دارد.
7079/9878 / 6053
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام رضا انتقال خون بیمارستان مشهد اهدای خون 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۴۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به برداشت اعضای بیمار مرگ مغزی در بیمارستان دشتستان، گفت: در این راستا بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد. - اخبار استانها -

نادر شکیب آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دشتستان، با اشاره به اینکه اهدای عضو بیماران مرگ مغزی به دیگر بیماران نیازمند به اعضا جان می‌بخشد از اهدا عضو بیمار مرگ مغزی یک بانوی دشتستانی خبر داد و اظهار داشت: لیلا حاجیانی ساکن روستای عیسوند شهرستان دشتستان با رضایت خانواده نوع دوستش دومین اهدا کننده عضو سال جاری شد.

وی تصریح کرد: این بانوی 50 ساله با کاهش سطح هوشیاری به بیمارستان شهید گنجی برازجان منتقل شد که بعد از انجام آزمایشات تشخیصی لازم، خون‌ریزی در بطن‌های مغزی به علت فشار خون کنترل نشد و متأسفانه همین امر باعث مرگ مغزی این بانو شد.

شکیب آزاد اضافه کرد: به دنبال تأیید مرگ مغزی این بانو، در نهایت با رضایت پدر و مادر مهربانش، کلیه‌ها و کبد آن برداشت شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از زحمات کارکنان بخش ICU جراحی، پزشکان تأیید کننده و مدیریت بیمارستان شهید گنجی برازجان در همراهی این عمل خاطرنشان کرد: این 117 همین برداشت عضو استان بوشهر و دومین برداشت اعضای بیماران مرگ مغزی سال جاری است.

وی اضافه کرد: تاکنون 7 قلب بیماران مرگ مغزی از استان بوشهر با پرواز به تهران و شیراز برای پیوند به بیماران انتقال داده شده است.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • کمتر از یک درصد از افراد واجد شرایط در سیستان و بلوچستان خون اهدا می‌کنند
  • پروژه‌های آموزشی نیمه تمام تا مهرماه در تربت حیدریه تکمیل می‌شود
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه
  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • شهر کَدکَن قابلیت تبدیل به قطب گردشگری ادبی شهرستان تربت‌حیدریه را دارد
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد