Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ ایسنا نوشت: سخنگوی دولت نجات ملی یمن اظهار کرد: در پی حملات ائتلاف عربی در شهرستان کشر یمن بیش از 40 نفر کشته و زخمی شدند.

پیش از این وزارت بهداشت دولت نجات ملی صنعا از افزایش شمار قربانیان در حملات جنگنده‌های ائتلاف عربی تحت رهبری عربستان به استان حجه واقع در شمال غرب یمن تا ۲۳ تن خبر داده بود که ۱۴ تن از آنها کودک و ۹ تن زن بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وزارتخانه افزود: زخمی‌ها در شرایط بحرانی و وخیمی به سر می‌برند.

این وزارت‌خانه از عدم موضع‌گیری سازمان ملل و سازمان‌های حقوق بشری در قبال این حملات انتقاد کرده و نسبت به عدم ایفای نقش انسانی کمیته بین‌المللی صلیب سرخ در قبال قربانیان غیرنظامی در این جنایت ابراز تاسف کرد.

این وزارتخانه افزود: امدادرسانان به دلیل ادامه پروازها و بمباران کشور از بیرون کشیدن کشته‌ها از زیر آوار عاجزند. در حالیکه یکی از خودروهای امدادرسان نیز در منطقه سودین در شهرستان کشر در اثر حملات هوایی دشمن منهدم شد.

در این بیانیه آمده است، اکثر قربانیان حملات در کشر زنان بودند در حالی که این اتفاق در روز جهانی زن رخ داد.

طبق این بیانیه، جنگنده‌های ائتلاف عربی مرتکب جنایتی در حق شهروندان در منطقه مغربه طلان در شهرستان کشر با بیش از ۳۰ حمله هوایی شدند.

جنبش انصارالله هم پیش از این از کشته شدن ۲۰ زن و کودک در اثر حملات جنگنده‌های ائتلاف در شمال حجه خبر داده بود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: یمن ائتلاف عربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۴۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهر رفح

در حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه چند فلسطینی شهید شدند.

به گزارش ایسنا، در حالی که جنگ غزه امروز (جمعه) وارد دویست و دهمین روز خود شد، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی منزلی را در محله الزهور در شمال شهر رفح بمباران کردند که منجر به شهادت ۷ تن از جمله چهار کودک و زخمی شدن چند نفر دیگر شد.

همچنین در حمله رژیم صهیونیستی به منزلی در اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه ۹ نفر زخمی شدند.

به گفته منابع در حمله رژیم صهیونیستی به منزلی در نزدیکی اردوگاه آوارگان در غرب تل السلطان در غرب رفح نیز بیش از ۱۰ تن مجروح شدند.

از سوی دیگر شبکه الجزیره به تصاویری از یک پهپاد صهیونیستی دست یافت که پیشتر در غزه سرنگون شده بود. این تصاویر درباره عملیات ارتش رژیم صهیونیستی در محله الشجاعیه در دسامبر گذشته است و تانک‌های اسرائیلی را نشان می‌دهد که در تعدادی از مدارس الشجاعیه مستقر شده‌اند. تانک‌های اسرائیلی گورستان التوانسه در مرکز محله الشجاعیه را تخریب کردند.

همچنین این تصاویر سربازان رژیم اشغالگر را نشان می‌دهد که از یک فلسطینی به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کنند و وی را به داخل یکی از مدارس در محله الشجاعیه می‌فرستند. این تصاویر ۲ پهپاد صهیونیستی را نشان می‌دهد که در حال تعقیب این فلسطینی هستند.

در این راستا مقاومت فلسطین همچنان به هدف قرار دادن محور نتزاریم که غزه را به ۲ قسمت شمال و جنوب تقسیم می‌کند، با خمپاره و موشک ادامه می‌دهد.

گردان‌های شهدای الاقصی پنجشنبه مراکز کنترل و فرماندهی در محور نتزاریم را هدف قرار دادند.

گردان‌های شهدای الاقصی تجمع سربازان رژیم صهیونیستی و خودروهایشان را در اطراف منطقه الشیخ عجلین در جنوب غرب شهر غزه هدف قرار دادند.

گردان‌های المجاهدین و گردان‌های مقاومت ملی، شاخه نظامی جبهه دموکراسی برای آزادی فلسطین نیز نیروهای رژیم صهیونیستی در محور نتزاریم را هدف قرار دادند.

سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز با نیروهای شهید عمر القاسم تجمع نیروهای رژیم صهیونیستی را در این منطقه هدف قرار داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهر رفح
  • جنگنده‌های آمریکا از پایگاه امارات به قطر منتقل شدند
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان ۲۰ کشته برجای گذاشت
  • کشته و زخمی شدن ۱۵۴ نفر در حملات داعش در افغانستان
  • حملات داعش در افغانستان بیش از ۱۵۰ کشته و زخمی برجای گذاشته است
  • شکست ائتلاف ضدایرانی
  • بیش از ۳۵ کشته در حملات داعش در افغانستان
  • حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به مناطقی در یمن
  • روایت عربی از حملات پرتعداد با پهپاد ایرانی به اسرائیل