Web Analytics Made Easy - Statcounter

در راستای توسعه همدلی در محیط کار و استفاده از نقطه‌نظرات مشورتی و خیرخواهانه همکاران، روز شنبه ۱۸ اسفندماه با برنامه‌ریزی و هماهنگی اداره روابط عمومی، علی‌محمد پوررضا، مدیرعامل و اعضای هیئت‌رئیسه شرکت پالایش گاز بیدبلند با کارکنان به گفت‌وگو پرداختند.

 در ابتدا علی‌محمد پوررضا، مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند طی سخنانی، ضمن تقدیر از حضور پرشور کارکنان در این نشست، مهم‌ترین وجه برپایی این نوع جلسات را برقراری ارتباط عاطفی و نزدیک و در عین حال، بدون واسطه با کارکنان که می‌تواند زمینه‌های رشد، پویایی و تعالی سازمان را موجب شود، برشمرد و بر استمرار این نوع نشست‌ها تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی کوتاه‌ترکردن فرآیند و کاهش بوروکراسی اداری و توسعه کرامت انسانی و افزایش بهره‌وری در سازمان را از اهداف مهم این نشست دانست و گفت: به همت و تلاش شما کارکنان، این شرکت باوجود مشکلاتی که در تامین خوراک دارد، در زمینه‌های نوآوری و خلاقیت در سطح شرکت ملی گاز، پیشرو و متعالی و بعضا در خط مقدم تغییر و تحولات بوده و اظهار امیدواری کرد که این روند رو به رشد به قوت خود ادامه یابد.

سپس مدیرعامل و هیئت‌رئیسه و مسئولان شرکت، ضمن استماع درخواست‌ها و پیشنهادات کارکنان در برابر سوالات مطروحه از جانب آنان، پاسخ مناسب را ارائه دادند و با دریافت درخواست‌های مکتوب کارکنان، خاطر نشان ساختند که کلیه موارد مطروحه کارکنان توسط مسئولان مربوطه، بررسی و نتایج آن به اطلاع همکاران خواهد رسید.

 

 

 

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۴۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات بزرگ فارس

محمدهادی ایمانیه در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۴) از برخی غرفه‌های تولیدکنندگان صنایع دستی، آلومینیوم و فولاد این استان بازدید کرد و با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های این مجموعه در راستای توسعه زیرساخت‌ها و تکمیل زنجیره ارزش فولاد در استان فارس، اظهارداشت: خوشبختانه در دستیابی به اهداف از پیش تعریف شده در این زمینه تا حدود زیادی پیش رفته است.

او در همین راستا به عملکرد وهمکاری شرکت فولاد غدیر نی‌ریز در زمینه اجرای طرح انتقال آب از خلیج فارس اشاره و خاطرنشان کرد: عملیاتی شدن طرح انتقال آب علاوه بر تامین آب مورد نیاز شرکت فولاد نی‌ریز، زمینه آزاد شدن بخشی از منابع آبی این شهرستان برای سایر مصارف آشامیدنی و کشاورزی را فراهم می‌کند.

استاندار فارس به مسئولیت‌های اجتماعی فولاد غدیر نی‌ریز نیز اشاره کرد و گفت: احداث پارک برای استفاده عموم مردم شهرستان به همراه فراهم کردن زمینه انتقال و تامین آب آشامیدنی برای روستا‌های اطراف از جمله اقدامات ارزشمند این مجموعه است.

ایمانیه احداث مسکن مورد نیاز مدیران، مهندسان و کارکنان واحد‌های بزرگ صنعتی در نزدیکی و محدوده این واحد‌ها را زمینه‌ساز کاهش ترافیک، کاهش هزینه‌ها و آرامش کارکنان توصیف کرد و ادامه داد: به همین دلیل این اقدام را از کارخانه‌های بزرگ استان مانند فولاد غدیر نی ریز شروع کردیم و اعلام می‌کنیم که مدیریت ارشد استان از احداث واحد‌های مسکونی کارکنان در محدوده واحد‌های تولیدی و صنعتی بزرگ حمایت خواهد کرد.

محمد هادی ایمانیه همچنین از غرفه آلومینیوم جنوب بازدید و با مدیرعامل این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • زندگی سخت است اما مدیرعاملی سخت‌تر!
  • نشست خبری مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران
  • خلاقیت؛ موتور رشد شهرها
  • تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار افزایش می یابد
  • پیشرفت ۶۵درصدی طرح بنزین‌سازی پتروپالایش تهران
  • آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش دوم
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات بزرگ فارس
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات فارس
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا