Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص نرخ انواع ارز بین بانکی، قیمت آپارتمان، قیمت خودرو و شاخص بورس در خبرگزاری میزان منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص نرخ انواع ارز بین بانکی، قیمت آپارتمان، قیمت خودرو و شاخص بورس در خبرگزاری میزان منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت آپارتمان در بلوار گیشا

برای خرید واحد ۱۱۰ متری با عمر بنا ۲ سال در شهر زیبا خیابان آلاله غربی به سرمایه ۱ میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومانی نیاز است.

کاهش نرخ ۲۰ ارز در بازار بین بانکی

نرخ ۴۷ ارز بین بانکی امروز در حالی از سوی بانک مرکزی اعلام شد که قیمت ۲۰ ارز با کاهش مواجه شده است.

نرخ اجزای مرغ در بازار

بر اساس نرخنامه سازمان مدیریت میادین میوه‌وتره‌بار شهرداری تهران هر کیلو مغز ران بدون پوست و بدون استخوان ۲۴ هزار و ۲۰۰ تومان قیمت گذاری شده است.

صعود ۲۸۰۰ واحدی شاخص بورس

شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در معاملات نوزدهمین روز اسفند ماه با رشد بیش از ۲ هزار و ۸۹۹ واحدی به پله ۱۶۷ هزار و ۳۷۰ واحدی رسید.

قیمت انواع نیسان جوک در بازار

برای خرید نیسان، جوک‏، اسپرت در بازار مدل ۲۰۱۷ با کارکرد ۹۰ هزار کیلومتر به سرمایه ۳۸۴ میلیون تومانی نیاز است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بسته ارز بورس خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۵۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خریداران مسکن این هشدار را جدی بگیرند؛ این‌جا قیمت مسکن کاذب است

فرشید ایلاتی اظهار داشت: در پلتفرم‌های «دیوار» و «شیپور» به دلیل وجود عدم قوانین بازرسی، عده‌ای از دلالان موجب افزایش کاذب قیمت مسکن در بازار می‌شدند و تا اصلاح روند آگهی‌ها مسدود خواهند ماند.

به گزارش مهر، روز گذشته ابوالفضل نوروزی مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن از حذف آگهی‌های مسکن دو پلتفرم «دیوار» و «شیپور» خبر داد و اعلام کرد «بعضاً دلالان و سوداگران از این بستر استفاده کرده و املاکی را که اصلاً وجود خارجی ندارند را در این سکو‌ها آگهی می‌کنند.»

در همین راستا فرشید ایلاتی کارشناس مسکن، گفت: عده‌ای دلالان و سودجویان در این پلتفرم‌ها اقدام به انتشار آگهی‌های جعلی مسکن می‌کردند که این روند به صورت گسترده و با هماهنگی دلالان برای قیمت‌سازی انجام می‌شود؛ زین پس اگر املاکی می‌خواهد در این پلتفرم‌های خانه‌یاب تبلیغ شود ابتدا باید در سامانه املاک و اسکان باشد تا مشخصات و هویت مالک تأیید شود.

این کارشناس مسکن در ادامه، تاکید کرد: از اردیبهشت‌ماه سال گذشته که سامانه املاک و اسکان به طور جدی روی کار آمد و دستورالعمل ثبت آگهی به متولیان املاکی‌ها و پلتفرم‌ها ارسال شد، اما نسبت به این قوانین توجهی نداشتند و هم‌اکنون پس‌از یک سال بنا شد، دو پلتفرم «دیوار» و «شیپور» مسدود شود تا روند آگهی‌های خود را اصلاح و مجدد به فعالیت ادامه دهند.

وی گفت: سکو‌های آگهی مسکن این دو پلتفرم تا هفته آینده با مجوز شورای امنیت و دستگاه‌های امنیتی از دسترس خارج می‌شوند.

قیمت‌گذاری کاذب مسکن توسط دلالان این حوزه موجب افزایش روز به روزی قیمت می‌شود که از این رو موجب دلسرد شدن مستأجران خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دلار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشت / خریداران دست نگه داشته‌اند
  • خریداران مسکن این هشدار را جدی بگیرند؛ این‌جا قیمت مسکن کاذب است
  • محرک جدید بورس
  • خریداران و فروشندگان مسکن بخوانند/ از خرداد منتظر این تغییر باشید
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • ثبات قیمت نفت در بازار‌های جهانی/ برنت ۸۷.۱۱
  • اجرای قانون مالیات بر سوداگری در مهار نرخ ارز،مسکن،خودرو و طلا موثر است/مصوبه مجلس به رونق بورس کمک می کند
  • کاهش بیش از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ فاز اصلاحی شاخص شروع شد؟
  • کاهش ۴۴۶ واحدی شاخص کل بورس
  • بورس، امروز به کدام سمت حرکت می کند؛ ریزش یا ادامه صعود