Web Analytics Made Easy - Statcounter

هنری، رییس سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ با بیان اینکه امسال تلاش برای کاشت نهال مثمر بود، گفت: با هماهنگی‌هایی که از دو ماه قبل انجام شد این اتفاق افتاد و حدود ۳۸ هزار اصله نهال مثمر در سطح استان توزیع شده بود.


وی افزود: با اعتباری و کمکی که خود مردم پرداخت کردند، اما با هزینه مناسب یعنی یک سوم قیمت نهال‌ها به دست مردم رسید و امروز به صورت نمادین در یکسری از نقاط کار کاشت انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هنری گفت:با توجه به نیاز مناطق مختلف نهال‌های مورد نیاز کاشت خواهد شد و با توجه به درخواست مردم برای کاشت نهال گل محمدی داشتیم امروز در شهرستان درمیان این کار انجام شد.


رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه طی دو ماه گذشته بیش از ۳۰ هزار نهال گل محمدی در شهرستان درمیان توزیع شده است افزود: با توجه به بافت منطقه و اینکه به لحاظ نیاز آبی نیز گل محمدی کم آب است و اوج مصرف آب تا اردیبهشت ماه است و بعد از آن به آب زیادی مانند درخت زرشک ندارد و مقاوم است. 


وی با بیان اینکه کل نهال‌هایی که امسال کاشت شد و در اختیار مردم قرار گرفت ۹۵ درصد نهال‌ها مثمر بوده گفت:ما داریم به سمن کاشت نهال مثمر میرویم که این فرهنگ را بین مردم نهادینه کنیم.


هنری افزود: با همکاری جهاد کشاورزی و منابع طبیعی ورود نهال به استان را نیز انجام میدهیم که از این لحاظ نیزشاهد مشکل خاصی نباشیم.
انتهای پیام/ب


کاشت نهال در درمیان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کاشت نهال منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۶۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث فاز نخست بوستان جلالیه در محله گل محمدی

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: با توجه به کمبود سرانه فضای سبز در این منطقه، عملیات احداث طرح‌های فضای سبز شهری همچون بوستان‌های محلی جلالیه و یاس در این منطقه در دست اجرا قرار گرفته است.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به کمبود سرانه فضای سبز در منطقه ۸ شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به اینکه در این منطقه زمین‌های بایری که طرح فضای سبز برای آن تعریف شده و در تملک شهرداری قرار نگرفته است به وفور یافت می‌شود، عملیات آزادسازی بعضی از آن‌ها با هدف افزایش سرانه فضای سبز در دستور کار منطقه قرار گرفته است.

وی افزود: در محله گل محمدی در امتداد مادی جلالیه مقابل مسجد صاحب الزمان (عج) زمینی وسیع با کاربری فضای سبز قرار دارد که به‌دلیل ساماندهی محل و تسهیل در تردد ساکنان محل، عملیات اجرای ۲۰۰۰ مترمربع آن در دستور کار اداره عمران منطقه ۸ قرار گرفت.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با اشاره به پیشرفت ۸۰ درصدی عمرانی فاز نخست بوستان جلالیه تصریح کرد: با زیرسازی محل، عملیات جدول‌گذاری و تقسیم‌بندی بوستان مورد نظر انجام شد و قسمتی از عملیات آسفالت معابر آن نیز انجام شده است.

محمدحسینی ادامه داد: عملیات لوله‌گذاری و آبرسانی این بوستان انجام شده است و نصب مبلمان شهری و وسایل حرکت درمانی پس از تکمیل آسفالت و خاکریزی باغچه‌ها انجام خواهد شد که برای انجام این اقدامات ۱۲ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

کد خبر 751562

دیگر خبرها

  • احداث فاز نخست بوستان جلالیه در محله گل محمدی
  • توزیع ۱۰۰۰ قلم دارو در داروخانۀ هلال‌احمر لرستان
  • کاشت بیش از ۶۵۰ اصله نهال در ورودی شهر بوشهر
  • از ایمپلنت دندان چه می‌دانید؟ افرادی که دندان کشیده شده دارند بخوانند!
  • سرمایه‌گذاری ۹۷۹ میلیارد تومانی‌ در صنعت برق خراسان جنوبی
  • نهال‌کاری در ۵۰ هکتار از اراضی تفرجگاه عینالی تبریز
  • انجام نخستین عمل جراحی نخاع در خرمشهر
  • کاشت درختچه کم آب بر گل محمدی در دهستان مرگور ارومیه
  • خانه خود را در بهار سبز کنید
  • پایان داوری آثار نخستین جشنواره هنری «گنجینه مِهر»