Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-01@23:49:04 GMT

افراد مسلح در مکزیک 19 نفر را ربودند

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۷۶۸۳۰

به گزارش آسوشیتدپرس، مقامات امنیتی مکزیک اعلام کردند، آدم ربایان مسلح 19 نفر از سرنشینان یک دستگاه اتوبوس مسافربری را در ایالت شمالی تامائولیپاس این کشور ربودند و 22 نفر دیگر از آنان را که راهی شهر مرزی رینوسا بودند آزاد کردند. براساس اظهارات یک مقام دولتی در ایالت تامائولیپاس، که خواست نامش فاش نشود این حادثه هفته گذشته روی داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی معتقد است قربانیان این حادثه آدم ربائی از مهاجران آمریکای مرکزی هستند. تاکنون گزارشی از سوی اقوام و آشنایان افراد ربوده شده درباره این حادثه منتشر نشده است. مقامات قضائی فدرال مکزیک در چارچوب جنایات سازماندهی شده این پرونده را بررسی می کنند. تازه ترین حادثه آدم ربائی مکزیک تداعی کننده حادثه وحشت انگیز 2011 در این کشور است که در پی آن باندهای مافیایی مواد مخدر در همین ایالت شمالی پس از به قتل رساندن دهها نفر از سرنشینان اتوبوس ها اجساد آنان را در گورهای دسته جمعی دفن کردند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۶۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی سمی در نیومکزیکو/ خلبان نجات یافت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، براساس اعلام سخنگوی پایگاه هوایی «هولومان» در ایالت نیومکزیکوی آمریکا، یک فروند جنگنده اف -۱۶ در غرب این پایگاه سقوط کرد.

دنیس اوتاویانو، سخنگوی پایگا هولومان، جنگنده فالکون در نزدیکی پارک ملی «وایت سندز» سقوط کرد و خلبان که تنها سرنشین این جنگنده بود، با موفقیت خارج و به بیمارستانی در نزدیکی محل حادثه منتقل شد.

مقامات این پایگاه می‌گویند که تحقیقات خود را درباره علت دقیق این سانحه آغاز کرده‌اند. همچنین به گفته مقامات، به تمام پرسنل غیر ضروری اعلام شده است که به منظور جلوگیری از قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی سمی داخل جنگنده، از نزدیک شدن به محل حادثه خودداری کنند!

کد خبر 6093929

دیگر خبرها

  • ترکیه ده‌ها نفر را به ظن ارتباط با داعش دستگیر کرد
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی سمی در نیومکزیکو/ خلبان نجات یافت
  • قتل تکان‌دهنده ملکه زیبایی اکوادور در ملأعام
  • کاخ سفید: اقدام دانشجویان معترض در دانشگاه کلمبیا محکوم است
  • حمله با قمه در لندن؛ مظنون بازداشت شد
  • حمله افراد مسلح به نمازگزاران در هرات افغانستان؛ هفت نفر به شهادت رسیدند
  • فوری | حمله خونین افراد مسلح به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • سومین حادثه برای مقامات اسرائیلی
  • سومین حادثه برای مقامات صهیونیست؛ پای بنی‌گانتس شکست