Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرتاب اشیاء هواداران اماراتی در دیدار این تیم با قطر دردسرساز شد.

طرفداری- تیم ملی فوتبال امارات در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا 2019 مقابل قطر قرار گرفته بود که با باخت از دور رقابت‌ها حذف شد. تماشاگران اماراتی به دلیل عصبانیت از این باخت اشیائی را به درون زمین پرتاب کردند که از دید کمیته انضباطی AFC دور نماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنفدراسیون فوتبال آسیا فدراسیون فوتبال امارات را به دلیل حوادث ناگواری که در خلال دیدار نیمه نهایی مقابل قطر در جام ملت‌های آسیا 2019 در ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی به وجود آمد به پرداخت مبلغ 150,000 دلار محکوم کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۶۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا

نماینده بسکتبال ایران نخستین بازی خود در فینال سوپر لیگ غرب آسیا را واگذار کرد.

به گزارش ایسنا، از ساعت ۲۱:۳۰ امشب (پنج‌شنبه - ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)، نخستین بازی سری فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا برگزار شد که در پایان، تیم الریاضی لبنان موفق شد برابر نماینده ایران به پیروزی رسیده و یک بر صفر سری را پیش بیفتد.

تیم شهرداری گرگان که تا پیش از این دیدار، هر ۸ بازی خود در سوپر لیگ غرب آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشته بود، امشب برابر میزبان قدرتمند خود حرفی برای گفتن نداشت و با نتیجه سنگین ۹۵ - ۶۰ شکست خورد.

شاگردان مصطفی هاشمی هر چهار کوارتر این بازی را به ترتیب با نتایج ۲۳-۲۲، ۲۲-۱۰، ۲۶-۱۸ و ۲۴-۱۰ واگذار کرد تا در پایان این دیدار با اختلاف ۳۵ امتیازی، تن به شکست دهد.

فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به صورت دو از سه برگزار می‌شود و هر تیمی که دو بار حریف خود را شکست دهد، قهرمان سوپر لیگ غرب آسیا می‌شود. 

با باخت امروز شهرداری گرگان، نماینده ایران برای حفظ شانس قهرمانی خود، باید بازی بعد که در تهران برگزار می‌شود را با پیروزی پشت سر گذاشته و سری را یک بر یک به تساوی بکشد.

برنامه سایر بازی‌های شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در فینال سوپر لیگ غرب آسیا:

بازی دوم)

شهرداری گرگان - الریاضی لبنان: چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت، ساعت ۲۱:۱۵ در تهران

بازی سوم)

الریاضی لبنان - شهرداری گرگان: چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت، ساعت ۲۱:۴۵۰ در بیروت

دیدار رده‌بندی این رقابت‌ها هم به صورت تک بازی میان تیم‌های ساجس لبنان و الشرطه عراق برگزار شد که تیم لبنان، با شکست حریف خود عنوان سومی این رقابت‌ها را به دست آورد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • کمیته انضباطی؛ خیبری‌ها 100 میلیون جریمه شدند
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • جریمه نقدی کمیته انضباطی برای حسینی