Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا از روز گذشته آغاز شد و امروز در یکی از حساس‌ترین دیدارها پرسپولیس باید دیدار نیمه نهایی سال گذشته را برابر تیم قدرتمند السد تکرار کند. ناصر محمدخانی پیشکسوت ملی‌پوش باشگاه پرسپولیس درباره این دیدا به خبرنگار برنا گفت: من مطمئن هستم بازیکنان پرسپولیس آنقدر حرفه‌ای هستند که گول باخت این تیم را در هفته اول مقابل الاهلی عربستان نخورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته آن بازی نشان می‌دهد که پرسپولیس در چه گروه مشکلی قرار دارد.

وی افزود: همه ما از وضعیت پرسپولیس خبر داریم و یکی از مهمترین موضوعات درباره وضعیت فعلی تیم این است که بازیکنان جدید هنوز آنگونه که باید به هماهنگی دست پیدا نکردند، البته موضوع امیدوار کننده نیز این است که تیم بازی به بازی بهتر شده و در بازی نساجی مازندران هم توپ و میدان متعلق به شاگردان برانکو بود اما وضعیت زمین اجازه نداد بچه‌ها بتوانند بازی روان‌تری از خود به نمایش بگذارند.

مهاجم سابق تیم ملی نیز در پایان خاطر نشان کرد: بنده خلاصه بازی السد و الاهلی را دیدم، الاهلی میزبان بود اما توپ ومیدان دست شاگردان ژاوی بود و الاهلی تنها بروی دو ضد حمله توانست به گل برسد. من معتقدم پرسپولیس در این دیدار باید ابتدا به فکر گل نخوردن باشد و تساوی مقابل السد هم نتیجه بدی نیست البته من به کسب برد هم امیدوار هستم.

محمدخانی در ادامه اظهار داشت: هواداران پرسپولیس فراموش نکنند در ورزشگاه آزادی با چه سختی توانستیم این تیم را مغلوب کنیم، اگر آن واکنش بدون نقص بیرانوند نبود هم‌اکنون السد قهرمان آسیا شده بود، چرا که همه می‌دانیم پرسپولیس در فصل گذشته به شدت بازی‌های فرسایشی داشت. بنده اعتقاد دارم اگر پرسپولیس بتواند تمرکز کافی را در زمین داشته باشد می‌تواند با استفاده از ضد حملات دست پر به تهران بازگردد.

وی در پایان عنوان کرد: السد یکی از شانس های قهرمانی است و شاگردان برانکو کار ساده ای پیش‌رو ندارند، هواداران بدانند همگروه‌های پرسپولیس یعنی السد قطر و الاهلی عربستان سرمایه‌گذاری هنگفتی برای نتیجه‌گیری در آسیا انجام داده‌اند، تماشاگران باید با این موضوع منطقی برخورد کنند و سطح انتظار خود را در حد بضاعت تیم در نظر بگیرند، البته ما از آنها در یک مورد برتر هستیم و آن هم عرق، تعصب و غیرت است، امیدوارم بچه‌ها بتوانند با دوندگی بالا دسته پر از قطر برگردند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا بیرانوند خبرگزاری برنا پرسپولیس و السد مهاجم سابق تیم ملی ناصر محمد خانی هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۷۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند

به گزارش همشهری آنلاین سرخپوشان پایتخت امروز بعدازظهر در ورزشگاه کاظمی آخرین تمرین خود را پیش از سفر به اراک برگزار کردند. راندو در قالب سه گروه بخش نخست تمرین بود که با حضور اوسمار و سیدجلال حسینی در کنار سایر بازیکنان دنبال شد.
مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند نیز بخشهای بعدی این تمرین بود که یک ساعت به طول انجامید. امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان مصدومان اردوی پرسپولیس هستند که زیر نظر کادر پزشکی بودند و سایر بازیکنان با روحیه بالا در تمرین شرکت داشتند.

سرخپوشان بعد از پایان تمرین و پس از یک وقفه کوتاه، با دو دستگاه اتوبوس راهی اراک شدند. پرسپولیس فردا در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در اراک به مصاف آلومینیوم می‌رود.

کد خبر 847172 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!
  • شکست الاهلی باوجود گل فرانک کسیه
  • غایبان پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک مشخص شدند
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم
  • آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم/ پرسپولیس راهی اراک شد
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • پرسپولیس ۲۷۶۵ روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • پرسپولیس 2765 روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور