Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه توانمندسازی اعضای هیأت علمی در حوزه آموزش یکی از مهمترین اصول توسعه آموزش علوم پزشکی در کشور است گفت: در حال حاضر ۱۳۶۰ عضو هیأت علمی در دوره کارشناسی ارشد مجازی آموزش پزشکی مشغول به تحصیل هستند و مصوب شده که اعضای هیأت علمی جدید الاستخدام نیز در این دوره شرکت نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، دکتر لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی با اشاره به برنامه این معاونت برای توسعه زیرساخت‌های آموزش علوم پزشکی گفت: اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها یکی از ارکان اصلی آموزش علوم پزشکی کشور هستند و در قالب برنامه تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی برنامه‌هایی برای توسعه اعضای هیأت علمی در دست پیگیری است.

وی خاطرنشان کرد: حوزه آموزش یکی از زیربناهای توسعه نظام سلامت است و برای هرتحولی در سلامت کشور ابتدا باید آموزش علوم پزشکی متحول شود.

معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از برنامه‌های این معاونت برای توانمندسازی اعضای هیأت علمی در آموزش سخن گفت و افزود: با تأسیس دانشگاه علوم پزشکی مجازی بسترهای خوبی برای ارائه آموزش‌های الکترونیک در حوزه سلامت فراهم شد.

وی ادامه داد: دوره مجازی کارشناسی ارشد آموزش پزشکی برای اعضای هیأت علمی برگزار شده و در حال حاضر ۱۳۶۰ نفر از اعضای هیأت علمی در این دوره مشغول به تحصیل هستند.

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی گفت: نهادینه کردن اهمیت آموزش در بین اعضای هیأت علمی می‌تواند تحول چشمگیری در آموزش ایجاد کند و این دوره مجازی هم همین هدف را دنبال می‌کند.

وی اضافه کرد: در همین راستا در هیأت ممیزه مرکزی وزارت بهداشت مصوب شد که تمامی اعضای هیأت علمی جدید الاستخدام ملزم به طی دوره مجازی ۹۶ ساعته آموزش پزشکی می‌باشند.

دکتر لاریجانی در ادامه تاکید کرد: در این دوره مفاهیم مختلف حوزه آموزش علوم پزشکی از جمله مفاهیم مرتبط با تحول و نوآوری در آموزش گنجانده شده است.

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت، وی ادامه داد: آشنایی اعضای هیأت علمی با این مفاهیم در بدو ورود به نظام سلامت می‌تواند تأثیر زیادی در نقش آموزشی این همکاران در دانشگاه‌ها داشته باشد و بدون شک ارتقای آموزش، زمینه‌های ارتقا در تمامی ارکان حوزه سلامت را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شرایط استخدام هیات علمی معاون آموزشی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۷۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد تفاهم نامه علمی بین دانشگاه علوم پزشکی یزد و اندونزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رییس اداره روابط بین الملل دانشگاه علوم پزشکی گفت: این تفاهم نامه در راستای تقویت همکاری‌های مشترک در زمینه آموزش شامل برنامه‌های کوتاه مدت تحصیلی، بازدید‌های آموزشی، تبادل دانشجویان و اساتید و فعالیت‌های پژوهشی مشترک بین دو دانشگاه منعقد شده است.

دکتر محمد باقر اولیاء اظهار داشت: در این راستا تفاهم نامه همکاری بین دانشکده‌های بهداشت دو دانشگاه به صورت جداگانه منعقد می‌شود.

دیگر خبرها

  • عین اللهی: حق‌الزحمه دستیاران پزشکی به ۱۵ میلیون تومان رسید
  • افزایش حق الزحمه دستیاران پزشک به ۱۵ میلیون تومان
  • حق‌الزحمه دستیاران پزشکی افزایش یافت
  • حق‌الزحمه دستیاران پزشکی به ۱۵ میلیون تومان رسید
  • ۲۰۰ نفر در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی جذب می شوند
  • انعقاد تفاهم نامه علمی بین دانشگاه علوم پزشکی یزد و اندونزی
  • بازار مکاره سلامت در شبکه‌های اجتماعی/ عدم بازدارندگی قوانین
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان، از امروز