Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر کربلایی (عضو ستاد اقامه نماز جمعه لواسان) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره بیانیه‌‌ اخیر شهروندان لواسان که در آن به ساخت سوله‌ای از سوی ستاد اقامه نماز جمعه این شهر بدون اخذ مجوزهای قانونی و لازم از مراجع ذی‌صلاح انتقاد شده است، گفت: امروز یک سازمان مردم نهاد به عنوان تشکل مردمی لواسان به دفتر ستاد اقامه نماز جمعه آمده و ضمن تشکر از امام جمعه اعلام حمایت خود را نیز بیان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حقیقت اگر کسی حمایت یا انتقاد می‌کند، باید خود را معرفی کند.

وی ادامه داد: من هم این بیانیه منتشر شده را دیده‌ام و سوالم این است، این مردم که این بیانیه را صادر کرده‌اند، چه کسانی هستند؟ وقتی اعلام حمایت از بیانیه‌ای می‌شود، در زیر آن بیانیه اسامی افراد حمایت‌کننده می‌آید. معتقدم با توجه به مسائلی که از سوی امام جمعه لواسان مطرح شده، اینها فضاسازی‌هایی است از طرف کسانی که متضرر شده‌اند.

عضو ستاد اقامه نماز جمعه لواسان با بیان اینکه متن بیانیه‌ را ملاحظه کرده‌ام، خاطرنشان کرد: با توجه به آنچه که در متن بیانیه آمده، به نظرم برخی قصد دارند، چهره امام جمعه را تخریب کنند، وگرنه هیچ‌کدام از این‌ها صحت ندارد.

عضو ستاد اقامه نماز جمعه لواسان با اشاره به اظهارات امام جمعه این شهرستان درباره مبارزه با فساد گفت: با توجه به اینکه ایشان این موضوع را مطرح کرده، برخی برای تخریب وجهه ایشان این اقدامات را انجام می‌دهند.

کربلایی در پاسخ به این سوال که یعنی ساخت سوله بدون مجوز قانونی توسط ستاد اقامه نماز جمعه لواسان صحت ندارد؟ گفت: بله، چنین چیزی صحت ندارد. شهرداری موظف است، اگر کسی تخلف می‌کند به او اخطار دهد. ما از امام جمعه لواسان نیز خواستیم پاسخی به این بیانیه بدهد، اما گفتند وقتی مشخص نیست این بیانیه از کجا آمده، چه جوابی باید به آن بدهم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه از نظر شما اصلا سوله‌ای ساخته نشده یا سوله ساخته شده مجوز داشته است؟ گفت: من از شما دعوت می‌کنم به مصلی نماز جمعه لواسان بیایید و از نزدیک همه مسائل را مشاهده کنید. امام‌جمعه‌ای که خودش منادی مبارزه با تخلف و فساد است، چگونه ممکن است بدون اطلاع شهرداری کاری را انجام دهد. در این قضیه هم یک نفر از شهرداری یا شورای شهر باید بیاید و مدعی شود که سوله‌ای بدون مجوز در اینجا ساخته شده است. شما به شورای شهر و شهرداری مراجعه کنید و از آنها بپرسید که آیا بدون مجوز آنها چیزی ساخته شده است؟

کربلایی خاطرنشان کرد: شما باید به شورای شهر و شهرداری مراجعه کنید و از آنها بپرسید که آیا مصلی به صورت غیرقانونی چیزی ساخته یا اضافه کرده است؟ صددرصد به شما پاسخ خواهند داد، اما من به شما می‌گویم بدون هماهنگی با شهرداری و موافقت آنها هیچ کاری در مصلی انجام نشده و نمی‌شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: امیر کربلایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۷۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان روش تفکر و مبانی عقیدتی را به دانش‌آموزان بیاموزند

‌به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی شریعت‌پناهی در خطبه‌های نماز جمعه چهارباغ ضمن تسلیت سالروز شهادت امام صادق (ع) احادیث و روایاتی در باب فضیلت شناخت این امام بیان کرد و گفت: دعوت می‌کنم در مجالس سوگواری آن امام هُمام که در جای جای شهرستان چهارباغ برگزار می‌شود، شرکت کنید.

وی با بیان اینکه امام صادق (ع) با جهاد علمی، پایه‌های اولیه تأسیس حوزه‌های علمیه را بنا و شاگردانی را تربیت کرد و برای افزایش بصیرت اعتقادی مردم به نقاط مختلف فرستاد، ضمن گرامیداشت مقام معلم عنوان کرد: معلمان عزیز، تفکر را به نوجوانان بیاموزید و مبانی فکری و عقیدتی را در آنها تکمیل کنید و خانواده‌ها هم در این مسیر کمک کنند.

خطیب موقت نماز جمعه چهارباغ تصریح کرد: معلمان در کنار آموزش و پرورش باید روش فکر کردن را به دانش آموزان بیاموزند. ای کاش در برنامه‌های درسی مدارس، کلاسی هم برای روش تفکر در نظر گرفته و با فکر کردن، حکمت بر قلب دانش آموزان و انجام واجبات بر آنها جاری می‌شد.

کد خبر 6095844

دیگر خبرها

  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان
  • نماز جمعه شهرستان‌ها
  • معلمان روش تفکر و مبانی عقیدتی را به دانش‌آموزان بیاموزند
  • دولت اژدهای هفت سر فساد را در بخش‌های مختلف شناسایی کند
  • مبارزه با فساد در الوند پایان نمی‌پذیرد
  • دولت بدون مماشات با سوداگران امنیت اقتصادی کشور مبارزه کند
  • اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • نماینده چابهار: ماجرای باغ ازگل که بدون اطلاع امام جمعه به نام او زده شده، بر دین اثر منفی دارد یا چند تار موی زنان؟
  • بمباران شمال عراق از سوی ترکیه