Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-07@16:01:16 GMT

جسد مفقود شده جوان ۲۷ ساله در روستای جاده چالوس کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۷۷۹۶۸

معاون امداد و نجات هلال احمر البرز از مفقود شدن جوان 27 ساله در روستایی در جاده چالوس خبر داد.

به گزارش شریان نیوز، محمدحسین وطنی معاون امداد و نجات هلال احمر البرز اظهار کرد: دیروز شنبه ۱۸ اسفند، ریزش بهمن در روستای ولایت رود از روستا‌های جاده چالوس باعث مفقود شدن یک نفر شد.

وطنی افزود: پس از این حادثه سه تیم امداد و نجات به همراه سگ‌های زنده یاب به منطقه اعزام و عملیات جست و جو را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: با ادامه جست و جو توسط تیم‌های امدادی به همراه مردم منطقه، متأسفانه امروز جسد فرد مفقود شده که یک جوان ۲۷ ساله و تبعه کشور افغانستان بود پیدا شد.

منصور رحمانیان، مدیرکل هواشناسی البرز افزود: تحلیل آخرین الگو‌های پیش یابی حاکی از جوی پایدار طی امروز، فردا و پس فردا (۱۹، ۲۰ و ۲۱ اسفند) در استان است که پیامد آن آسمانی صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعات افزایش ابر و غبار محلی خواهد بود.

رحمانیان افزود: بر این اساس آسمان استان برای فردا نیمه ابری تا ابری همراه با غبار محلی و در ارتفاعات مه رقیق پیش بینی می‌شود؛ کمینه و بیشینه دما هم بین دو تا ۱۲ درجه سانتیگراد متغیر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در روز سه شنبه هم آسمان البرز صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و در ارتفاعات یخبندان صبحگاهی با مه رقیق خواهد بود و دما در پایین‌ترین میزان به سه و در بیشترین میزان به ۱۵ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

رحمانیان ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته دیزین با منفی ۱۰ درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان بوده است.

بیشترین دما هم ۱۲ درجه سانتیگراد و در نظرآباد به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به افزایش تقریبی دما، نسبت به ریزش سنگ و سقوط بهمن در جاده‌های کوهستانی استان به ویژه محور کرج - چالوس هشدار داد.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۷۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی گفت: با گزارشی مبنی بر برق گرفتگی فردی در محدوده‌ی روستای لزرجان شهر واجارگاه رودسر به پلیس ۱۱۰، نیرو‌های پلیس و عوامل امدادی به سرعت در محل حادثه حاضر شدند.

فرمانده انتظامی رودسر گفت: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد، پسری ۲۲ ساله که بر روی پُلِ روستای لَزرجان این شهرستان در حال ماهیگیری بود بر اثر برخورد ابزار فلزی ماهیگیری (لانس ماهیگیری) با کابل فشار قوی دچار برق شد و جان باخت.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با بیان اینکه جسد این جوان برای سیر مراحل قانونی به سردخانه منتقل شد و ابراز تاسف از این حادثه دلخراش ، به شهروندان تاکید کرد در انجام کار‌های خود، نکات ایمنی را به دقت رعایت کنند.

دیگر خبرها

  • پیش بینی رگبار باران و رعد و برق در البرز
  • پلیس راه: خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • هشدار سقوط سنگ در جاده کرج _ چالوس
  • خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • احتمال ریزش سنگ در جاده کرج چالوس
  • ماهیگیری در رودسر بلای جان جوان ۲۲ ساله شد
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • مرگ یک جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در واجارگاه رودسر
  • پیش بینی وزش باد نسبتاً شدید و کاهش نسبی دما در البرز
  • وزش باد شدید همراه با افزایش ابر در برخی نقاط استان قم