Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :همزمان با پنجمین روز از “هفته درختکاری و منابع طبیعی”؛ ۲۰۰۰ اصله نهال از گونه‌های کم مصرف آب و سازگار با اقلیم تهران در جنگل ۶۶ منطقه۲۱ غرس شد.

به گزارش امتداد ، سیاوش زابلی معاون خدمات شهری و محیط زیست این منطقه ضمن بیان خبر فوق گفت: در جهت بهبود کیفیت محیط زیست شهری، مشارکت شهروندی و فرهنگ‌سازی توسعه فضای سبز، غرس ۲۰۰۰ اصله نهال مثمر و غیرمثمر از گونه‌های کم مصرف آب و سازگار با اقلیم تهران در جنگل۶۶ منطقه۲۱، همزمان با پنجمین روز از “هفته درختکاری و منابع طبیعی”صورت پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه افزود: مراسم درختکاری جنگل ۶۶، با حضور مدیران و کارشناسان حوزه های اجتماعی و خدمات شهری منطقه۲۱ و جمعی از شهروندان دوستدار طبیعت ساکن محله های ناحیه سه در محل بزرگراه فتح، خیابان آذر ۵، جنگل ۶۶ برگزار شد.
زابلی در پایان خاطرنشان کرد: هدف از غرس ۲۰۰۰ اصله نهال از گونه‌های کم مصرف آب و سازگار با اقلیم تهران در منطقه۲۱، حفظ و نگهداری از درختان و فضای سبز شهری این منطقه بوده و یادآوری این نکته مهم که همگی باید به سهم خود در توسعه سرانه فضای سبز گام برداریم.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۸۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲۵ هزار بنای ناپایدار در استان تهران داریم

سید محمد آئینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: متاسفانه استان تهران از جمله استان هایی است، که بالاترین تعداد بناهای ناپایدار را دارد و به لحاظ تعدادی بیش از ۲۲۵ هزار بنای ناپایدار در استان تهران داریم، که تعداد خطرناکی است.

وی گفت: ما انتظار داریم که در سال جاری با تعامل و همکاری اعضای شوراهای شهر جهش جدی تری در بازآفرینی شهری داشته باشیم و بتوانیم حداقل بازآفرینی ۱۵۰ هزار واحد مسکونی در استان تهران را شروع کنیم و ۴۰۰ هزار بازآفرینی شهری را در پایان سال ۱۴۰۳ در این استان داشته باشیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: مردم حق دارند، که ۵۰ درصد تخفیف برای صدور پروانه و بازآفرینی شهری را داشته باشند و اعضای شورای شهر می توانند، این تخفیف را به ۱۰۰ درصد افزایش دهند.

کد خبر 6092596

دیگر خبرها

  • افشاگری درباره تقسیم استان تهران
  • در این جنگل، چوب ها تبدیل به سنگ شدند! /درباره یکی از جالب ترین مکان های روی زمین (+تصاویر)
  • ضرورت بروزرسانی تجهیزات منابع طبیعی
  • فشار خون بالا را این گونه کنترل کنید
  • ۲۲۵ هزار بنای ناپایدار در استان تهران داریم
  • درختان ماه روی زمین کاشته می‌شوند
  • کاشت بیش از ۵ میلیون اصله نهال در بوشهر + تصویر
  • ایجاد ۱۰۴ بوستان در پایتخت/ اکوپارک فرحزاد خرداد افتتاح می‌شود
  • ثبت تصویر گوزن قرمز ایرانی در ارتفاعات جنگلی رودبار + فیلم
  • رخ نمایی مرال قرمز ایرانی در ارتفاعات جنگلی رودبار