Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@23:11:27 GMT

گروگانگیری از اتوبوس مکزیکی

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۷۸۳۴۹

گروگانگیری از اتوبوس مکزیکی

ارفاد مسلح و ناشناس 19 نفر ار از یک اتوبوس به گروگان گرفتند. گروگانگیری

مقامات امنیتی مکزیک اعلام کردند، آدم ربایان مسلح 19 نفر از سرنشینان یک دستگاه اتوبوس مسافربری را در ایالت شمالی تامائولیپاس این کشور ربودند و 22 نفر دیگر از آنان را که راهی شهر مرزی رینوسا بودند آزاد کردند. براساس اظهارات یک مقام دولتی در ایالت تامائولیپاس، که خواست نامش فاش نشود این حادثه هفته گذشته روی داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مکزیک

وی معتقد است قربانیان این حادثه آدم ربائی از مهاجران آمریکای مرکزی هستند. تاکنون گزارشی از سوی اقوام و آشنایان افراد ربوده شده درباره این حادثه منتشر نشده است.

آدم ربایی از اتوبوس

مقامات قضائی فدرال مکزیک در چارچوب جنایات سازماندهی شده این پرونده را بررسی می کنند. تازه ترین حادثه آدم ربائی مکزیک تداعی کننده حادثه وحشت انگیز 2011 در این کشور است که در پی آن باندهای مافیایی مواد مخدر در همین ایالت شمالی پس از به قتل رساندن دهها نفر از سرنشینان اتوبوس ها اجساد آنان را در گورهای دسته جمعی دفن کردند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۸۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف اتوبوس حامل دانش آموزان در محور یزد طبس هشت مصدوم برجای گذاشت

تین نیوز

مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس یزد گفت: برخورد اتوبوس حامل دانش آموزان این استان با یک دستگاه تریلر در محور یزد طبس هشت مصدوم برجا گذاشت.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، سید حسین طباطبایی اظهار داشت: در این حادثه که در ساعت ۱۹ و ۲۴ دقیقه روز سه شنبه در ۲۵ کیلومتری رباط پشت بادام رخ داد، هشت نفر مصدوم شدند.

طباطبایی با بیان اینکه این اتوبوس حامل دانش آموزان هنرستان پسرانه ذکایی که از یزد عازم مشهد مقدس بودند، اضافه کرد: در این حادثه ۲ کد آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی تعداد سرنشینان این اتوبوس ۴۹ نفر اعلام کرد و گفت: مصدومان سه دانش آموز، یک معلم، ۲ نفر راننده اتوبوس و ۲ نفر هم راننده و سرنشین تریلر هستند.

طباطبایی اضافه کرد: همچنین در محور یاد شده یک خودرو کامیون ایسوزو به خاطر اینکه به اتوبوس و تریلر اسکانیا برخورد نکند منحرف و واژگون شد.

وی گفت: در مجموع در این سه حادثه ۱۰ نفر مصدوم که ۲ مصدوم در حال انتقال به بیمارستان شهید رهنمون یزد و هشت نفر بصورت سرپایی در محل توسط عوامل اورژانس درمان شدند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در محور طبس
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور طبس
  • تصادف اتوبوس حامل دانش آموزان در محور یزد طبس هشت مصدوم برجای گذاشت
  • سقوط اتوبوس به دره در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • قتل تکان‌دهنده ملکه زیبایی اکوادور در ملأعام
  • سقوط اتوبوس به دره‌ در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • سقوط اتوبوس به رودخانه‌ای در شمال پرو/ ۲۵ نفر جان باختند
  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین