Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رییس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج گفت: تمهیدات لازم برای رفاه حال زیارت کنندگان اهل قبور در پنج شنبه و دوشنبه آخر سال صورت گرفته است.

وی از ممنوعیت ورود خودرو‌های شخصی به داخل محوطه آرامستان بهشت محمدی خبر داد و اعلام کرد: علاوه بر این تعداد ۲۵ دستگاه اتوبوس و ۲۰ دستگاه تاکسی در راستای جابجایی زائران اهل قبور اختصاص داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج عنوان کرد: هرساله در روز‌های پایانی سال طبق سنت دیرینه شهروندان جهت زیارت اهل قبور بهآرامستان بهشت محمدی مراجعه می‌کنند.

وی از بسته شدن درب‌های ورودی آرامستان بهشت محمدی در پنجشنبه و دوشنبه آخر سال خبر داد و گفت: با هدف کاهش ترافیک در محوطه بهشت محمدی هیچ گونه خودروی شخصی حق ورود به داخل این آرامستان را ندارد.

سرفراز اعلام کرد: اقداماتی نظیر تنظیف و شستشوی داخل محوطه، رنگ آمیزی جداول و گلکاری داخل محوطه در راستای رفاه حال شهروندان و زیارت کنندگان اهل قبور صورت گرفته است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر در ادامه اعلام کرد: در راستای رفاه حال شهروندان تعداد ۲۰ دستگاه تاکسی در داخل محوطه بهشت محمدی به صورت رایگان جهت جابجایی همشهریان بویژه سالمندان به قطعات بالاتر در نظر گرفته شده است.

 امیر جمشید نژاد به اختصاص ۲۵ دستگاه اتوبوس نیز جهت انتقال مراجعه کنندگان به آرامستان بهشت محمدی اشاره نمود و افزود: این تعداد اتوبوس از میدان انقلاب به سمت بهشت محمدی شهروندان را جابجا می‌کنند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: در راستای پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی در پنجشنبه و دوشنبه آخر سال یک اکیپ سیار آتش نشانی در داخل محوطه سازمان آرامستان‌ها مستقر می‌شود.

انتهای پیام/ع

تعداد ۲۵ دستگاه اتوبوس و ۲۰ دستگاه تاکسی در راستای جابجایی زائران اهل قبور اختصاص داده شده

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری حقوق شهروندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۸۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان از موزه های سنندج در روز سنه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز کردستان، منصور مهرزاد در جمع خبرنگاران اظهارکرد: ۶ اردیبهشت، به‌عنوان سالروز سنندج در تقویم سالانه کردستان یادآور شکوه گذشته و میراثی ماندگار برای آیندگان است.

وی اعلام کرد: در این روز فرهنگی، موزه مردم‌شناسی خانه کُرد (عمارت آصف)، موزه باستان‌شناسی سنندج (عمارت ملالطف‌الله) و کاخ‌موزه خسروآباد امروز از ساعت ۹ صبح تا هشت شب به‌صورت رایگان میزبان بازدیدکنندگان است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان با اشاره به اینکه برنامه‌های متنوعی به‌مناسبت این روز در سنندج برگزار می‌شود، بیان کرد: برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در عمارت خسروآباد سنندج از جمله برنامه‌هایی است که با همکاری شهرداری سنندج در این روز اجرا می‌شود.

در راستای هویت بخشی شهری و رونق فعالیت‌های فرهنگی و هنری و با همت شهرداری و شورای اسلامی، ششم اردیبهشت با نام روز سنه در تقویم محلی ثبت شده است.

شهر سنندج مرکز استان کردستان بیش از ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و با سه ناحیه شهرداری اداره می‌شود.

دیگر خبرها

  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • نمایشگاه صنایع‌دستی در عمارت خسروآباد سنندج برپا شد
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • آغاز دومین جشنواره عکاسی سنندج
  • حمایت استاندارد ایلام از رشد تولید در استان
  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • آغاز به کار دومین جشنواره عکاسی در سنندج
  • دومین جشنواره ملی عکس سنندج آغاز شد
  • بازدید رایگان از موزه های سنندج در روز سنه