Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@11:50:51 GMT

بانوان جودوکار خراسانی به اردو تیم ملی دعوت شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۷۸۷۳۲

بانوان جودوکار خراسانی به اردو تیم ملی دعوت شدند

مشهد- ایرنا- رئیس هیات جودو، جوجیستو و کوراش خراسان رضوی گفت: پنج بانوی جودوکار از این استان به اردوی تیم ملی تیم ملی بزرگسالان دعوت شدند.

حسین محمودی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: زهرا جامعی، فاطمه شبانی، محدثه حسینی و محیا اکبری جودوکاران خراسانی هستند که در اردوی آمادگی تیم ملی از 24 تا 29 اسفند جاری در سالن جودو مجموعه ورزشی شهید کبکانیان تهران حضور می یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: تکتم بیدل یکی از مربیان جودو خراسان رضوی نیز از سوی فدراسیون به عنوان مربی تیم ملی بانوان کشور به اردوی تیم ملی دعوت شده است.
رئیس هیات جودو، جوجیستو و وکوراش خراسان رضوی گفت: 23 بانوی جودوکار دیگر نیز از استانهای آذربایجان شرقی، البرز، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، سمنان، کهکیلویه و بویراحمد، گیلان، مازندران، مرکزی، همدان و یزد در اردو تیم ملی جودو بانوان کشور حضور خواهند داشت.
خراسان رضوی پنج هزار ورزشکار در رشته های جودو و کوراش دارد که هزار نفر آنان زن هستند. 90 زن در این استان به صورت حرفه ای در رشته جودو و کوراش فعالیت می کنند که هشت نفر آنان در تیم ملی حضور دارند.
7505/1858

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش بانوان جودوكار تيم ملي خراسان رضوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۸۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سرهنگ محمد محمودوند ظهر امروز دهم اردیبهشت در جمع خبرنگاران با اشاره به نزدیک شدن برگزاری اردو‌های راهیان نور غرب کشور اظهارداشت: قرار بود سه هزار بسیجی محلات و اقشار سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت به ارتفاعات بازی دراز کرمانشاه اعزام شوند که به دلیل نامساعد بودن هوا در این دو روز به روز‌های نوزدهم و بیستم اردیبهشت تغییر کرد.

وی افزود: اردو‌های راهیان نور اقدامی مهم برای تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه بین جوانان است تا بیش از پیش با سیره عملی شهدا به ویژه شهدای دفاع مقدس آشنا شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • آغاز اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان در کرمانشاه
  • حضور گلبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد