Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بسیج ؛ سردار یعقوب سلیمانی روز گذشته در جمع خبرنگاران، با اشاره به جشنواره ملی ره‌آورد سرزمین‌نور، اظهار کرد: جشنواره ره‌آورد سرزمین‌نور در سال‌های مختلف توانسته علاقه‌مندان و هنرمندان زیادی را برای تولید آثار ادبی و هنری با موضوع راهیان‌نور و دفاع مقدس تشویق کند.

وی عنوان کرد: جشنواره ملی ره‌آورد سرزمین‌نور در امتداد راهیان‌نور است و این جشنواره گامی موثر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: زائران راهیان‌نور و علاقه‌مندان می‌توانند با خلق و تولید آثار ادبی و هنری، آثار خود را برای هفدهمین دوره جشنواره ره‌آورد سرزمین‌نور به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

سلیمانی عنوان کرد: امسال شانزدهمین دوره جشنواره ملی ره‌آورد سرزمین‌نور با حضور مسؤولان کشوری و لشکری و همچنین زائران سرزمین‌نور در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار می‌شود.

وی افزود: بر همین اساس روز ۲۰ اسفند مراسم ملی راهیان‌نور و روز ۲۱ اسفند اختتامیه جشنواره ملی ره‌آورد سرزمین‌نور با تجلیل از برگزیدگان برگزار می‌شود.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: از روز ۲۲ اسفند تا ۲۸ اسفند نیز برنامه‌های مختلفی تحت این جشنواره ملی برگزار می‌شود.

سلیمانی افزود: روز ۲۲ اسفند به میزبانی استان اصفهان، روز ۲۳ اسفند به میزبانی رادیو قرآن با موضوع نقش قرآن در دفاع مقدس، روز ۲۴ اسفند به میزبانی استان خوزستان، روز ۲۵ اسفند به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، روز ۲۶ اسفند به میزبانی ناجا، روز ۲۷ اسفند به میزبانی حوزه علمیه سراسر کشور و روز ۲۸ اسفند به میزبانی استان مازندران ویژه برنامه‌ای برگزار خواهد شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۸۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدون برد در نقش جهان؛ آمار منفی سال 1403 برای سپاهان!

سپاهان آخرین بار 27 اسفند 1402 در نقش جهان پیروز شد

طرفداری | دیدار تیم های سپاهان و استقلال خوزستان در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

نکته آماری منفی برای سپاهان ادامه روند بدون برد در نقش جهان طی سال جاری است. طلایی پوشان آخرین بار در تاریخ 27 اسفند 1402 پیروزی دو بر صفر مقابل گل گهر سیرجان را در ورزشگاه نقش جهان جشن گرفتند. دیداری که در هفته بیست و یکم لیگ برتر برگزار شد.

بعد از آن سپاهان در هفته 23 لیگ برتر در نقش جهان با نساجی مساوی کرد. در هفته 26 نیز، امروز سپاهان مقابل استقلال خوزستان ناکام ماند.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • بدون برد در نقش جهان؛ آمار منفی سال 1403 برای سپاهان!
  • میزبانی سلماس از جشنواره بین المللی شعر رضوی ترکی
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • جشنواره فرهنگی گل بابونه در شهر پول برگزار می شود
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار برگزار شد
  • همایش «حوزه انقلابی حوزه منتظر» به میزبانی شیراز برگزار می‌شود
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار
  • همایش آموزشی زائران تمتع برگزار شد
  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم