Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلام - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه مهران از آمادگی برای استقبال از کاروان های راهیان نور در ایام نوروز 98 خبر داد و گفت: سالانه بیش از 25 هزار نفر از یادمان های دوران دفاع مقدس در این شهرستان بازدید می کنند.

سرهنگ روح الله جاویدان روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آمادگی برای استقبال از کاروان‌های راهیان نور در یادمان‌های دفاع مقدس در شهرستان مهران از هم اکنون با انجام فضاسازی‌ها توسط خادمان آماده بازدید علاقمندان و مسافران نوروزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: آشنایی با مناطق عملیاتی در راستای زنده نگه داشتن یاد شهدا و ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است که چراغ راه را برای هدایت جوانان و تربیت اسلامی آنها روشن می‌دارد.
فرمانده سپاه ناحیه مهران تاکید کرد: در این شهرستان یادمان های دفاع مقدس نظیرقلاویزان، تپه شنی، نقطه ایثار و ... وجود دارد که سالانه پذیرای زائران زیادی هستند.
جاویدان تصریح کرد: پیش‌​بینی می​شود امسال بیش از 30 هزار نفر از زائران راهیان نور از یادمان​های هشت سال دفاع مقدس شهرستان مرزی مهران بازدید کنند.
وی گفت: قرایت فاتحه بر مزار شهدای گمنام و زیارت عاشورا از برنامه های جنبی بازدید کاروان های راهیان نور در این مناطق است.
شهرستان مهران یکی از آوردگاه های دوران دفاع مقدس است که همه ساله کاروان های راهیان نور از مناطق عملیاتی جنگی آن دیدن می کنند.
از فروردین سال 58 تا پایان جنگ تحمیلی 172 عملیات زمینی، 70 عملیات هوایی و 429 مورد تحرک زمینی در این استان صورت گرفته و بیش از سه هزار شهید، 10 هزار جانبار و 300 آزاده نتیجه جانفشانی مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس است.
7177/6034

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگی راهیان نور مهران دهلران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۸۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی هویت شهید دفاع مقدس

سرهنگ رستمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، گفت: شهید سید علاءالدین اسدپور متولد سال ۱۳۴۹ بود که بیست و سوم خرداد سال ۱۳۶۷ در منطقه شلمچه و در عملیات بیت المقدس ۷ به شهادت رسید.
سرهنگ رستمی افزود: پیکر این شهید والامقام همراه با پلاک هم اکنون در معراج شهدای تهران است و شنبه ۱۵ اردیبهشت و هم زمان با شهادت امام جعفر صادق (ع)، بر روی دستان مردم شهرستان زرقان تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • ذوق خانم بازیگر برای ازدواج با مهران مدیری!
  • ذوق خانم بازیگر برای ازدواج به مهران مدیری!
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد