Web Analytics Made Easy - Statcounter

نویسنده سریال‌های «تولدی دیگر» و «دنیای شیرین دریا» معتقد است که باید برنامه‌های تلویزیون در تمام موضوعات از جمله برنامه‌های مذهبی، ورزشی و … را هم به رقابت جشنواره تلویزیونی جام جم وارد می‌کردند؛ ضمن اینکه انتخاب برترین‌ میان مجری‌ها خوب نیست چون جنسشان با هم فرق دارد و سلیقه‌ای رخ می‌دهد. آفتاب‌‌نیوز : علی خودسیانی درباره جشنواره تلویزیونی جام جم که سه شنبه شب اختتامیه آن برگزار می‌شود، گفت: اگر این جشنواره صادقانه برگزار می‌شد و ارزیابی سریال‌ها، برنامه‌ها و بازیگران برای کل سازمان صداوسیما اتفاق می‌افتاد، خوب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع اگر بهترین مجری، بازیگر و برنامه فارغ از اینکه برای کدام شبکه است، انتخاب می‌شدند هم یک سرگرمی بود و هم یک امر مهم برای مخاطبان، عوامل سازنده و تولید کننده.

او با اشاره به جابه جایی رأی‌ها در جشنواره تلویزیونی جام جم خاطرنشان کرد: جشنواره تلویزیونی جام جم که با این روند که برگزار می‌شود، نوعی عرض اندام و خودنمایی مدیران شبکه‌هاست. در واقع به جای برگزاری رقابت سالم بین عوامل سازنده برنامه‌ها به رقابت بین شبکه‌ها و مدیر شبکه‌ها تبدیل شده است. این مسئله باعث می‌شود رأی‌ها جابه جا شود؛ البته اتهام نمی‌زنم بی‌آنکه پرونده را ببینم و آرا بازشماری شود اما این شبهه در میان مردم به وجود می‌آید که وقتی شبی یک میلیون رأی جابه‌جا و به یک برنامه اضافه می‌شود، ممکن است چه اتفاقی افتاده باشد؟

این نویسنده بیان کرد: برنامه‌ای در طول ۱۰ روز، یک میلیون رأی آورده اما در چند ساعت، یک و نیم میلیون رأی اضافه می‌شود؛ بنابراین مخاطبان شک می‌کنند که چه اتفاقی پیش آمده است. در واقع این جشنواره به رقابت بین شبکه‌ها و مدیران شبکه‌ها تبدیل شده است.

خودسیانی گفت: انتخاب یک مجری از میان مجریان دیگر علاوه بر اینکه خوب نیست به اعتماد مردم نسبت به سازمان و شبکه‌های تلویزیونی ضربه می‌زند و کار را چرک می‌کند.

او ادامه داد: قطعاً اگر یک مجری مذهبی به عرصه ورزشی وارد شود، توانایی اجرا در آن حوزه را ندارد. همچنین وقتی یک مجری ورزشی به برنامه صبحگاهی برود، نمی‌تواند به خوبی اجرا کند و توانایی ندارند. بنابراین رقابت این افراد با هم در این جشنواره دور از انصاف است و باید برنامه‌ها با هم رقابت می‌کردند تا از این فردیت خارج می‌شد و در نهایت برنامه‌ای که برگزیده می‌شود از مجری آن هم تقدیر شود.

این نویسنده در پایان بیان کرد: مدیران بزرگوار شبکه‌ها خیالشان راحت باشد که پست‌هایشان سر جایش است و در نهایت از شبکه‌ای به شبکه دیگر منتقل می‌شوند. ما در شبکه‌های تلویزیون مدیران ثابتی را می‌بینیم بنابراین نگران از دست دادن میز خود نباشند و ادعایی نداشته باشند. بهترین مدیر، مدیری است که عوامل آن موفق و برنده باشند. اگر برنامه‌ای موفق است بخشی از آن به دلیل مدیریت و بخشی به دلیل عوامل برنامه است. مدیران ما باید دست از رقابت با هم بردارند تا مخاطبانی که فراری داده شده‌اند و از دست رفته به تلویزیون برگردند.
ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تولدی دیگر جشنواره تلویزیونی جام جم اختتامیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۸۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی روبرتو با بارسلونا در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و مذاکرات برای امضای قرارداد جدید از مدتی قبل با مدیر برنامه‌های او آغاز شده و گفته می‌شود که توافق اولیه هم در این زمینه انجام شده است.

ژاوی علاقه زیادی به این بازیکن دارد و پیش از این بارها در گفتگو با مدیران این باشگاه تاکید کرده بود که قرارداد او برای فصل آینده باید تمدید شود و این ستاره بارسا به حضورش در ترکیب این تیم ادامه دهد تا بتوانند از تجربه او در زمین و در رختکن استفاده کنند.

حالا روزنامه اسپانیایی موندو دیپورتیوو خبر داده است که مدیر برنامه روبرتو از مدیران باشگاه بارسلونا خواسته است که قرارداد او را دو ساله تمدید کنند، این در حالی است که پیشنهاد ارائه شده از سوی مدیران بارسا به این بازیکن یک ساله است.

تلاش مدیر برنامه کاپیتان بارسا برای متقاعد کردن مدیران این باشگاه همچنان ادامه دارد اما بعید به نظر می‌رسد که آنها این درخواست را با توجه به سن این بازیکن بپذیرند و احتمالا قرارداد او تا تابستان سال آینده تمدید خواهد شد تو در آن زمان بار دیگر درباره آینده او تصمیم گیری شود.

دیگر خبرها

  • مجری پرحاشیه از صداوسیما کنار گذاشته شده؟
  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید
  • فیلم| ادعای مضحک مجری BBC و واکنش مهمان برنامه
  • ساعت پخش زنده بازی تراکتور و فولاد + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ادعای مضحک مجری بی بی سی درباره تظاهرات دانشجویان آمریکایی در پخش زنده | واکنش کارشناس برنامه را ببینید | ویدئو
  • آمار باورنکردنی: با صلاح خیال‌تان راحت باشد!
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • کج‌سلیقگی‌ مدیران فرهنگی نوجوانان را از مسجد فراری کرد
  • رقابت ۱۴ گروه در جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد/ جایزه ویژه فرج‌الله سلحشور اعطا می‌شود
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران