Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@17:00:02 GMT

سازمان جنگل‌ها بدنبال افزایش ۵۰ درصدی حقوق کارکنان

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۷۹۲۸۰

سازمان جنگل‌ها بدنبال افزایش ۵۰ درصدی حقوق کارکنان

رییس سازمان جنگل‌ها با بیان این که سازمان جنگل‌ها برای دومین‌بار توانست از اعتبارات صندوق توسعه ملی برخوردار شود، گفت: به دنبال تحقق افزایش ۵۰ درصدی حقوق کارکنان سازمان جنگل‌ها هستیم.

به گزارش ایسنا، خلیل آقایی در همایش روز درختکاری که با حضور وزیر جهاد کشاورزی در سازمان جنگل‌ها برگزار شد، اظهار کرد: در سال ۱۳۹۶ در آخرین بررسی‌های مربوط به بودجه سال ۱۳۹۷ با تلاش‌ها و پیگیری‌های جدی وزیر جهاد کشاورزی، تخصیص بودجه از صندوق توسعه ملی به سازمان جنگل‌ها لحاظ شد، البته مکاتبات مربوط به این موضوع ابتدا با مقام معظم رهبری انجام شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به این‌که پایه بحث تخصیص بودجه از محل صندوق توسعه ملی به سازمان جنگل‌ها، وزیر جهاد کشاورزی بوده است، گفت: شرایط بودجه‌ای امسال خوب نیست و در لایحه ارسالی دولت به مجلس شورای اسلامی استفاده از صندوق توسعه ملی که در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید؛ وجود نداشت اما با پیگیری‌ها و حساسیت‌ وزیر برای بار دوم تخصیص بودجه از محل صندوق توسعه ملی لحاظ شد و سازمان جنگل‌ها برای دومین‌بار از اعتبارات صندوق توسعه ملی برخوردار شد، بنابراین تکلیف سازمان جنگل‌ها نسبت به سال گذشته سنگین‌تر می‌شود.

رییس سازمان جنگل‌ها در ادامه ضمن قدردانی از کارکنان و پرسنل سازمان جنگل‌ها، اظهار کرد: با لطف مقام معظم رهبری و پیگیری‌های وزیر جهاد کشاورزی، فعالیت کارکنان سازمان جنگل‌ها چندین برابر شده است. همچنین در شرایط کنونی شاهد اتحاد، انسجام کارکنان سازمان جنگل‌ها در سراسر کشور هستیم و می‌بینیم که در بین آنها انس و الفت و صمیمیت و همچون شور و نشاط بسیاری وجود دارد.

آقایی در ادامه ضمن درخواست افزایش ۵۰ درصدی حقوق پرسنل سازمان جنگل‌ها، گفت: امیدواریم با همکاری و پیگیری وزیر جهاد کشاورزی، افزایش ۵۰ درصدی حقوق کارکنان سازمان جنگل‌ها محقق شود تا اعضای سازمان جنگل‌ها بتوانند با انگیزه بیشتر در راستای اصلاح و توسعه اموال و حفاظت از امانت‌های نسل آینده کوشا باشند.

به گزارش ایسنا، در حاشیه این گردهمایی محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی به مناسبت هفته منابع طبیعی به کاشت یک اصله درخت آلوچه اقدام کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: افزایش حقوق ها صندوق توسعه ملي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۹۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حقوق کارکنان دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌رئیس دانشگاه آزاد کشور با اشاره به افزایش حقوق کارکنان دانشگاه آزاد تا ۳۵ درصد گفت: دولت امسال ۲۰ درصد افزایش حقوق برای اعضای دولت در نظر گرفت که  ما در جلسه شورای معاونان در حال تهیه لایحه‌ای برای هیأت امنای دانشگاه آزاد کشور هستیم  که در پی آن ۳۰ تا ۳۵ درصد حقوق کارکنان افزایش خواهد یافت.

محمد مهدی طهرانچی در اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی با بیان اینکه مدیران و هیأت‌های علوم اجتماعی دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور در قالب دانشکده‌های هنر و رسانه در چالوس گرد هم جمع شدند و مباحثی پیرامون رفتار اجتماعی دانشجویان و دانش آموزان و داوطلبان آموزشی پرداختن به مسائل آموزشی را با یکدیگر به اشتراک گذاشتند، گفت: آینده آموزش عالی در حقیقت در گرو توجه به حرکت‌هایی است که امروز در قالب انتخاب رشته رخ می‌دهد و این آینده کشور را رقم می‌زند.

رئیس دانشگاه آزاد کشور با بیان اینکه همواره در خبر‌ها داشتیم که مجموعه‌ای از دانش آموزان در کنکور شرکت می‌کردند، افزود: در هفته‌ای که گذشت ۱۲۰ هزار نفر در رشته ریاضی، شش برابر در رشته تجربی و سه برابر در دیگر رشته‌ها شرکت کردند که این حکایت از یک ناهنجاری در انتخاب رشته بین دانش آموزان داردو اگر این موضوع عالمانه هدایت نشود می‌تواند آینده با چالش همراه شود.

وطهرانچی بیان کرد: دانش آموزان بر اساس دریافت خودشان انتخاب رشته می‌کنند، اما دانشگاهیان باید علل این انتخاب و توزیع نامتوازن را بررسی کنند که امروز در این اجلاسیه در حوزه علوم اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت و مسائل جدی هم مطرح شد که امیدواریم با همت و تلاش موانع برطرف شود.

وی همچنین با بیان اینکه ما در یک جنگ ترکیبی قرار گرفتیم و در این جنگ، نگاه هنر و رسانه نقش جدی را بازی می‌کند، تصریح کرد: در هنر و رسانه بحث جامعه شناسی و مخاطب شناسی جایگاه بسیار مهمی دارد که به این مبحث نیز از سوی بیش از ۷۰ جامعه شناس از دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور در این اجلاسیه پرداخته شد که جایگاهشان در نقش آفرینی جدیدشان در دانشکده‌های هنر و رسانه را بتوانند در جایگاه دقیقی قرار بدهند .

 

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۰ درصدی وام ودیعه مسکن دانشجویی در سال تحصیلی آینده
  • پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد
  • برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان + فیلم
  • پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان دانشگاه آزاد
  • صادرات سیب زمینی مشمول عوارض ۶۰ درصدی شد
  • برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان
  • افشاگری درباره دستکاری تازه دولت رئیسی در مصوبات بودجه ۱۴۰۳
  • افزایش حقوق کارکنان دانشگاه آزاد
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران / بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می‌دهد؟