Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@07:24:29 GMT

نخستین واکنش حامی به حاشیه کنسرت شیراز

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۷۹۳۶۹

نخستین واکنش حامی به حاشیه کنسرت شیراز

اجرای کنسرت حمید حامی در جریان جشنواره موسیقی فجر فارس و پخش یک تصویر نامتعارف بر پرده تالار حافظ شیراز واکنش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس را در پی داشت و این اداره کل سیزدهم اسفندماه جاری از ممنوعیت صدور مجوز برای این گروه در استان فارس تا اطلاع ثانوی خبر داد.
در مطلب روز سه شنبه روزنامه افسانه در این باره آمده است: حمید حامی برای نخستین بار به پخش تصاویر مستهجن در کنسرتش واکنش نشان داد و تاکید کرد که هنوز صحت وجود تصاویر مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حمید حامی خواننده موسیقی پاپ در گفت و گویی اینترنتی درباره حواشی کنسرتش در شیراز و ماجرای پخش تصاویر مستهجن در این کنسرت گفت: خیلی سال است که مشغول کار هستم و هیچ وقت خط قرمزها را رد نکردم. 9 روز پس از اجرای کنسرت متوجه پخش این تصاویر شدم. ویدئوی کنسرت هم طبق یک حرکت جمعی و سیستماتیک، در یک ساعت مشخص در صفحات مجازی پخش شد. صفحات هم همگی از نوعی بودند که برای بارگذاری ویدئو پول دریافت می کنند.
او درباره دقت و نظارتی که بر محتوای برنامه کنسرت هایش دارد، توضیح داد: با جزئیات همه چیز را زیر نظر دارم، عوامل محترم حراست وزارت ارشاد هم همیشه در سالن هستند و امکان ندارد که چنین صحنه ای از زیردست آنها در رفته باشد. این نکته را باید بگویم که صحت وجود تصاویر هنوز مشخص نشده است. فکر می کنم این مساله برای مسئولان هم اثبات نشده است.
حامی همچنین گفت: تصاویر فقط توسط یک دوربین که کیفیت پایینی دارد گرفته شده است، در صورتی که آن سالن گنجایش تقریباً هزار نفری دارد و من هیچ تصویری از زاویه دیگری ندیدم.
منبع: روزنامه افسانه
2027
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس پول جشنواره موسیقی فجر موسیقی پاپ 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۹۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قارچ‌های خودرو هشت نفر را راهی بیمارستان کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس اظهار کرد: اعضای یک خانواده در روستای کوهمره سرخی شیراز بعد از مصرف قارچ دچار علائم تاری دید، لرز، تعریق، تهوع و استفراغ و سردرد شدند.
محمدجواد مرادیان افزود: ۷ نفر از اعضای این خانواده به بیمارستان علی اصغر شیراز و یک کودک به بیمارستان نمازی شیراز مراجعه کرده و تحت درمان قرار گرفته اند.
سم موجود در قارچ‌های خودرو با هیچ یک از روش‌های پخت شامل پختن، سرخ کردن و یا کباب کردن از بین نمی‌رود، بنابراین توصیه می‌شود شهروندان فقط از قارچ‌هایی که به صورت صنعتی و بهداشتی تولید و در فروشگاه‌های معتبر عرضه می‌شوند، استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • مسمومیت ۲۹ پزشک با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز | یک پزشک زن فوت کرد و یک پزشک دیگر در کما
  • سفیراندونزی از غرفه استان فارس بازدید کرد
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • واکنش مقتدی صدر به تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • استقبال دانشجویان از نخستین تور شهروندی عمران و پیشرفت شهرداری شیراز
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • قارچ‌های خودرو هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • واکنش انصارالله به سرکوب معترضان حامی غزه در آمریکا
  • بهاران پربارش فارس