Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، جعفری دولت آبادی دادستان تهران در گفتگویی رادیویی با اشاره به تغییر روسای قوه قضاییه و حضور حجت الاسلام رئیسی در دستگاه قضایی و توصیه هشت بندی درخصوص عملکرد بهتر دستگاه قضا اظهار کرد: دیروز هم در مراسم تودیع و معارفه و هم در جلسه روسای کل دادگستری‌ها توضیحات مبسوطی از سوی رئیس قوه قضایه اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان تهران افزود: از منشور مقام معظم رهبری در خصوص ریاست قوه قضاییه اینگونه بر می‌آید که با شروع گام دوم و انتصاب رئیس جدید قوه قضاییه بنا بر تحول و دگرگونی در شیوه‌های کارهاست.

وی ادامه داد: مردمی بودن، انقلابی بودن، ضد فساد بودن و رفع مشکلات و کارآمد شدن بیشتر از طریق اعمال قانون و تحقق عدالت و تکریم مراجعین باید خروجی این تحول باشند.

جعفری دولت آبادی اظهار کرد: ایشان از مدیران خواستند که بر روی این موضوعات متمرکز باشند و اهل تحول و خواستار تحول باشند و البته این به معنای خروج از قانون نخواهد بود و باید خروجی آن در رفتار مردم خودش را نشان دهد و مردم احساس کنند که مشکلاتشان در قوه قضاییه حل می‌شود.

دادستان تهران اضافه کرد: البته ایشان به صحبت با نخبگان هم اشاره کردند و قرار شد قوه قضاییه اقداماتش را برای مردم تبیین کند که نتیجه‌اش می‌شود افزایش اعتماد مردم به دستگاه قضایی و مردم بفهمند که قرار است یک پناهگاهی باشد تا ظلمی که به آنها شده است را پاسخ دهد.

جعفری دولت آبادی گفت: امیدواریم دوره جدید رئیس قوه قضاییه همراه با ۳ هدف باشد تحقق عدالت، افزایش کارآمدی و امید بخشی به مردم باشد و مشکلات مردم برطرف شود و دستگاه قضایی در نقطه‌ای قرار گیرد که مردم احساس کنند دستگاه قضایی پشتیبان آن‌ها است.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضاییه دادگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۹۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌

حجت الاسلام صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان با ابراز تاسف از حریق منطقه امام زاده ابراهیم از تلاش‌های هلال احمر، اورژانس و تمامی نهاد‌هایی که در اطفای حریق و ساماندهی مصدومان تلاش کردند قدردانی کرد.

وی با تاکید بر اینکه آسیب و خسارت‌های زیادی به مردم منطقه وارد شده است گفت: مسئولان باید در اسکان و کمک رسانی حادثه دیدگان از حداکثر امکانات استفاده کنند.

رئیس شورای قضایی استان با اشاره به اینکه در اولین ساعات این حادثه، دادستان شهرستان شفت در محل حاضر شد و دستورات اولیه قضایی را صادر کرد افزود: در مرکز استان نیز با تشکیل جلسه برضرورت پیگیری مجدانه شناسایی علت حادثه و برخورد با عوامل آن تاکید شد.

وی با بیان اینکه قصور و کوتاهی برخی مسئولان در این حادثه محرز شده است اظهار داشت: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل کرده‌اند و اهمال آنان گسترش آتش سوزی و تضییع حقوق مردم را در پی داشت برخورد قاطع خواهد کرد.

منبع: ایلنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • رئیس قوه قضاییه: برخی قضات گله می‌کنند که پرونده‌ها با ابهامات زیاد به اجرای احکام می‌روند
  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • تشکیل سالانه ۶۰ هزار پرونده قضایی در وزارت نیرو
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود
  • به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • دادستان کل کشور: به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم