Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، صنایع کاشی و سرامیک فرزاد با مدیریت مهندس علی اکبر فلاحی و کادری مجرب ، متخصص و دلسوز  طی سنوات گذشته در حالیکه صنایع مختلف در شرایط اقتصادی فعلی با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کنند و گاها بدنبال تعدیل نیرو و حتی کاهش میزان تولیدند توانسته این شرایط را با موفقیت پشت سر بگذارد و نه تنها بدنبال تعدیل نیرو نباشد بلکه با طرح توسعه جدیدش بدنبال اشتغال و  کارآفرینی جدیدی است تا به معنای واقعی اقتصاد مقاومتی و قرار داشتن در خط مقدم اقتصادی کشور را که خواسته رهبری است محقق سازد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته استاندار خراسان جنوبی در بازدید از 4 واحد  صنایع کاشی و سرامیک در شهرک صنعتی بیرجند از این واحد نمونه ملی و استانی هم بازدید کرد و از نزدیک با روند فعالیت این مجموعه آشنا شد.

ابراز رضایت استاندار از فعالیت صنایع کاشی و سرامیک خراسان جنوبی

مهندس محمد صادق معتمدیان استاندارخراسان جنوبی در حاشیه بازدید از این مجموعه بزرگ صنعتی در جمع خبرنگاران با ابراز رضایت از فعالیت  صنایع کاشی و سرامیک فرزاد در استان و با بیان این عبارت که کاشی فرزاد واحد صنعتی خوبی است ، گفت : این تعداد واحد کاشی و سرامیک در استان سالانه  15 میلیون متر مربع  تولید دارند که  50 درصد تولیداتشان صادراتی است و عمده آنها هم به کشور افغانستان صادر می شود . وی با اشاره به موانع و مشکلاتی که طی چند مدت اخیر برای صادرات 4 قلم کالای اساسی از جمله کاشی و سرامیک از مرز ماهیرود بوجود آمده، افزود: با پیگیری های صورت گرفته ، هفته گذشته این موانع برطرف و صادرات این کالاها از سر گرفته شد .

کمک به صنعتگران استان با برگزاری جلسات تخصصی

وی ادامه داد : هدف ما از بازدید میدانی از واحدهای صنعتی آشنا شدن با  موانع و مشکلات فراروی این واحدها از نزدیک است تا بعد از آن با برگزاری جلسات تخصصی و بهره گرفتن از ظرفیت های قانونی ستاد تسهیل و  رفع موانع  تولید به صنعتگران استان کمک کنیم .

دستور موکد استاندار برای پیگیری دو درخواست مدیریت کاشی فرزاد

مدیر عالی مجتمع کاشی و سرامیک فرزاد هم در حاشیه بازدید استاندار از این مجموعه در گفت وگو با خبرنگاران به برخی مشکلات حاشیه ای از جمله نابسامانی ورودی کارخانه و کانال آب شهرک صنعتی و عدم هدایت سیلاب در هنگام بارندگی اشاره کرد و گفت : آقای استاندار در مورد رفع این دو مشکل ، دستور موکد داده اند که بدون فوت وقت بررسی و رفع شود .

پیشرفت 60 درصدی طرح تولید کاغذ سلولزی از ضایعات کاغذ و مقوا

علی اکبر فلاحی در ادامه با اشاره به اجرای طرح توسعه ای کارخانه (  تولید کاغذ سلولزی از ضایعات کاغذ و مقوا) از پیشرفت 60 درصدی این پروژه خبر داد و افزود : زیرساخت های این پروژه مانند خرید زمین، اشتراک آب و برق انجام شده که پیش بینی می شود ظرف 8 ماه تا یکسال آینده به مرحله تولید برسد .

پیش بینی اشتغال برای هزار نفر در طرح توسعه ای کارخانه

وی با بیان اینکه بصورت مستقیم برای 200 تا 250 نفر و بصورت مستقیم و غیرمستقیم برای هزار نفر در این طرح اشتغال ایجاد خواهد شد، گفت : این طرح کاربری های مختلفی خواهد داشت که تولیدات آن به کشورهای مختلف صادر و در فازهای مختلف اجرایی خواهد شد که میزان سرمایه گذاری پیش بینی شده برای آن بیش از  144 میلیارد تومان می باشد .

چشم انداز طرح توسعه برای کل کشور دیده شده است

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود در فاز اول که 45 میلیارد تومان سرمایه نیاز دارد ماهانه 5  و سالانه 60 هزار تن کاغذ بسته بندی  تولید شود، افزود: مساحت پروژه در مجموع 30 هزار متر مربع و در فاز اول 10 هزار متر مربع می باشد . وی به اتمام مطالعات طرح تولید کاغذ سلولزی از ضایعات کاغذ و مقوا، کاغذ کربناتی ، انواع پارکت spc و mdf کربناتی اشاره کرد و افزود : با بهره برداری از این پروژه نه تنها خواهیم توانست نیاز کارخانه را به کاغذ بسته بندی کاشی و سرامیک مرتفع سازیم  بلکه نیاز استان و هم چنین استان های هم جوار و در سطح گسترده تر نیاز کشور را هم به تولید کاغذ بسته بندی مرتفع سازیم .

مشتری مداری  و توجه به  کارگران جزو سرمایه های کارخانه

مدیر عالی کاشی و سرامیک فرزاد از  مشتری مداری  و توجه به  کارگران به عنوان سرمایه های کارخانه یاد کرد و گفت: در این مجموعه تلاش می شود تا قدمی در توسعه استان و کشور برداشته شود که تحقق این هدف به گفته مقام معظم رهبری از راهی جز همدلی و همزبانی بدست نمی آید . فلاحی با بیان این عبارت که من به همه صنعتگرانی که در شرایط اقتصادی فعلی فعالیت دارند خداقوت می گویم، افزود: انتظار می رود مسئولان هم به وظایفشان عمل کنند و همه دست در دست هم و با نقد سازنده در راستای رفع مشکلات صنعت گام بردارند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اشتغال برق خراسان جنوبی زمین سرمایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۹۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از بزرگترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد

این پروژه که با هزینه ۵۰۰ میلیارد ریال در فاصله تنها ۴۵ روز ساخته شده توانایی تولید ۱.۲ مگاوات برق را دارد و براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار شد با اجرای فاز دوم این پروژه، امکان تولید ۲ مگاوات برق توسط این مجموعه فراهم شود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078500 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • غفلت در بهره‌برداری از میادین مشترک نفت و گاز، چه بر سر آینده اقتصاد می آورد؟
  • بهره‌برداری از بزرگترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • مجتمع فرشته جنوبی تبریز امسال به بهره برداری می‌رسد
  • باند دوم جاده امیدیه تا سه‌راهی آغاجاری از سوی نفت و گاز آغاجاری تکمیل می‌شود
  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد
  • ایستگاه مترو اتریش سال آینده بهره برداری می شود | این ایستگاه کجاست؟
  • بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان رزن در سال آینده
  • هوشمندسازی و مجازی‌سازی فرآیند حمل و نقل کالا در یزد
  • بهره‌برداری از فاز اول سایت مجتمع آموزش عالی سراوان
  • بهره برداری از ۱۵ طرح تفریحی و گردشگری در اصفهان