Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری تهران، پیروز حناچی در جمع معاونان خود افزود: در جلسه های هیات دولت موضوع نمایشگاه شهرآفتاب( در جنوب تهران) را مطرح کرده ام و خواستار حمایت دولت از آن شدم.
وی یادآورشد: برای این نمایشگاه (شهرآفتاب) در زمان ساخت یک هزار و 200 میلیارد تومان هزینه شده و لازم است دولت برای برگزاری نمایشگاه در آن هماهنگی هایی را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حناچی به استقبال جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری از این پیشنهاد اشاره و اضافه کرد: بنا شد در کمیته های تخصصی این پیشنهاد مطرح شود و برای به نتیجه رسیدن در این زمینه به نظر می رسد اقداماتی باید انجام گیرد.

**تقاضای واگذاری کارخانه سیمان ری
شهردار تهران همچنین به طرح پیشنهاد فروش محوطه کارخانه سیمان ری در هیات دولت و طرح ارزش بنای تاریخی و لزوم حفظ آن با جهانگیری اشاره و خاطرنشان کرد: معاون اول رئیس جمهوری پیشنهاد داد در آنجا موزه صنعت را تاسیس کنیم که توضیح دادم ظرفیت آن بخش، بسیار بیشتر از این است که تنها یک موزه در آن راه بیفتد.
وی افزود: نامه ای در این زمینه به دولت نوشته‌ام و خواستار واگذاری محوطه کارخانه سیمان ری به صورت ۹۰ ساله به شهرداری شدم تا بتوانیم یک طرح مناسب برای آن اجرا کنیم.
حناچی همچنین با اشاره به راه اندازی بخش هایی از خطوط 6 و 7 مترو اظهار داشت: خط 7 پیش از پایان سال جاری و خط 6 نیز در نیمه دوم فروردین سال آتی در کنار تعدادی از طرح هایی شهرداری با حضور رئیس جمهوری به بهره برداری می رسد.
وی در خصوص اقدامات انجام شده برای چهارشنبه آخر سال ادامه داد: این مناسبت یک روز حساس برای شهرداری است و تمام بخش های مسئول باید به همین مناسبت در حالت آماده باش قرار داشته باشند.
شهردار تهران بر لزوم تعطیل نبودن هیچ یک از موزه های پایتخت در روزهای نوروز تاکید کرد و گفت: تمام بخش های زیر مجموعه شهرداری باید نسبت به کارشان برای نوروز برنامه داشته باشند و به گونه ای فعالیت کنند که مردم بتوانند از برنامه های نوروزی شهرداری بهره‌مند شوند.
وی تاکید کرد: در زمینه زیست شبانه در پایتخت نیز هماهنگی هایی خوبی میان پلیس و شهرداری انجام شده است و باید از این فرصت برای فعال سازی زیست شبانه استفاده کرد.
حناچی با بیان اینکه در برخی نقاط تهران مثل دربند چه بخواهیم و چه نخواهیم زیست شبانه وجود دارد، رسمیت دادن به آن را موجب ساماندهی این موضوع اعلام کرد.
وی در پایان از معاونت ها و بخش های زیر مجموعه شهرداری خواست که با توجه به منابع مالی محدود در برگزاری جشن و مراسم مربوط به نوروز صرفه جویی کرده و با این اولویت برنامه‌های خوب، شاد و مفرحی برای شهروندان ترتیب دهند.
تهرام/3001/ 1008
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 برنامه های نوروزی روابط عمومی و امور بین الملل سیمان صنعت نمایشگاه بین المللی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۹۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی رمضانی قائم مقام و سخنگوی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در صفحه اجتماعی خود نوشت؛
«علیرغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی شد و یمن مهمان ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.»

سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • نشر آموت با ۱۸۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • ارزیابی ایمنی بیش از ۱۰۰۰ بوستان در تهران
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • گزارش روزنامه شهرداری تهران درباره یک شغل جدید با عنوان «یک زندگی سگی»!
  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • «یمن» به جای «هند» مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع اخذ «سند کاداستری» / صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک در یک سال