Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@18:25:00 GMT

نخستین جشنواره تئاتر بانو برندگان خود را شناخت

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۷۹۷۸۵

نخستین جشنواره تئاتر بانو برندگان خود را شناخت

نخستین جشنواره تئاتر بانو که در هجدهم و بیستم اسفندماه در تالار مولوی برگزار شده بود، برندگان خود را شناخت. ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، بهرام ابراهیمی، لیلی رشیدی، آبتین گلکار، آزاده گنجه و اسماعیل نجار داورهای نخستین دوره این جشنواره روز گذشته در مراسمی برندگان این رویداد فرهنگی را معرفی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوران نخستین جشنواره تئاتر بانو معرفی شدند

در بخش تالیف نمایشنامه جایزه اول به گلزار رضوی برای نگارش نمایشنامه «حجرالجنون» اهدا شد. جایزه دوم و سوم نیز به ترتیب به سعید محسنی برای «استشهادی برای سیمین دختر سیما» و نیاز اسماعیل‌پور برای «بهشت مفقود» اهدا شد.

در بخش ترجمه نمایشنامه جایزه نخست بنا بر آرای دوران به کسی اطلاق نشد؛ اما جایزه دوم و سوم به ترتیب به سیده فاطمه احمدی برای «پانزده دقیقه» و ماندانا مجیدی برای «میریام» اهدا شد.

در بخش فیلم تئاتر نیز فهیم خسروی فارسانی را برای فیلم «زن-گاو» شایسته مقام نخست دانستند و عنوان دوم به ریحانه السادات ناجی برای «دست‌های سرطانی» اهدا شد. در این بخش هیچ اثری جایزه سوم را دریافت نکرد.

در بخش اجرای صحنه جایزه نخست به مرجان آقانوری برای نمایش «نقض عضو» اهدا شد و فاطمه توکلی برای «کبریت سوخته» و کیمیا شمس‌الدین «حاد» جوایز دوم و سوم را بردند.

داوران در این دوره به زهرا هدایی برای بازی در نمایش «مشکی» لوح تقدیر بازیگر نوجوان اهدا کردند.

همچنین یاسمین بنیادی برای بازی در «وایتکس» لوح تقدیر بازیگر برگزیده را دریافت کرد. جایزه نقدی این بخش به آرزو کریمی‌زند برای بازی در «روزهای تلخ 65» اهدا شد.

نخستین دوره جشنواره تئاتر بانو به همت علی رویین، هجدهم و بیستم اسفندماه در تالار مولوی برگزار شد.

انتهای پیام/

R1369/P/S4,34/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تالار مولوی تئاتر دانشگاهی تئاتر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تالار مولوی تئاتر دانشگاهی تئاتر تالار مولوی تئاتر دانشگاهی تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۹۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «بیرون پشت در» به نویسندگی محمد ‌رحمانیان‌ثابت و کارگردانی پرهام خاکزاد با تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان، روزهای پایانی اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش در بخش دانشجویی چهل‌ و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور داشت و جایزه ویژه هیات داوران و تندیس بازیگری مرد را دریافت کرد.

«بیرون پشت در» در اولین جشنواره تئاتر «هم‌آغاز» به‌ عنوان بهترین اثر از نگاه مردم و مخاطبان معرفی شد.

خاکزاد پیش از این در نمایش‌های «بک تو بلک»، «تنهایی و تن‌هایی وطن‌هایی»، «هر کسی یا روز میمیرد یا شب، من شبانه روز»، «خواب‌کشی»، «مختلفیم» و… نیز حضور داشته است.

اطلاعات بیشتر و بلیت‌فروشی نمایش «بیرون پشت در» به‌زودی اعلام می‌شود.

عکس از امیرحسین میرزائی است.

کد خبر 6089905 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • جایزه‌ای به نام اکبر زنجانپور اهدا شود/آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • فیلم سینمایی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود/ برگزاری نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای سام کلانتری
  • افزایش جایزه جشنواره البرز به برگزیدگان / ۱۰ میلیارد برای ۶۲ نخبه علمی + فیلم