Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@10:22:16 GMT

جزئیات چهارمین جلسه محاکمه عابربانک پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۷۹۹۷۷

جزئیات چهارمین جلسه محاکمه عابربانک پرسپولیس

چهارمین جلسه رسیدگی به اتهامات حسین هدایتی معروف به عابر بانک پرسپولیس و 10 متهم اخلال در نظام اقتصادی کشور به ریاست اسدالله مسعودی مقام آغاز شد

چهارمین جلسه رسیدگی به اتهامات حسین هدایتی معروف به عابر بانک پرسپولیس و 10 متهم اخلال در نظام اقتصادی کشور به ریاست اسدالله مسعودی مقام آغاز شد.
چهارمین جلسه دادگاه حسین هدایتی آغاز شد
به گزارش خبرنگار قضایی ایرنا، هدایتی متهم به پولشویی از طریق مخفی کردن منشأ وجوه دریافتی از طریق اخلال در نظام اقتصادی کشور از راه شبکه بانکی به مبلغ 586 میلیارد و 939 میلیون و 600 هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دیگر متهمان این پرونده را محتبی کیان پیشه، علی اکبر یقینی، حسین شریعتی، امیر توللی، احمد رفیعی، مهدی فتحی، حسین حدادان، نورالدین مقصودیانی و هانیه پهلوان تشکیل می دهد.
در سه جلسه گذشته اتهام های حسین هدایتی، سیدمهدی موسوی نژاد، هانیه پهلوان، امیر توللی و مجتبی کیان پیشه مطرح شده و هر یک از این متهمان یا وکلای آنان به دفاع از عملکرد موکلان خود پرداختند.
در سومین جلسه دادگاه که روز یکشنبه برگزار شد، نماینده دادستان تهران با بیان برخی اتهام های توللی گفت: متهم سوار خودروی گرانقیمتی می شده که نمی دانسته از کجا آمده و این مسئله برای کشور قابل تاسف است که این خودرو متعلق به کسی بوده که باید نظارت می کرده اما خود سوار این خودرو می‌شده است.
نماینده بانک سرمایه نیز با اشاره به اتهام های کیان پیشه از انتقال 25 میلیارد تومان از پول های بانک سرمایه به جای بدهی حسین هدایتی توسط کیان پیشه به صندوق ذخیره فرهنگیان انتقاد کرد. 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۹۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس برای بازی با نساجی مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای مصاف با نساجی توسط اوسمار ویرا به شرح زیر اعلام شد:

علیرضا بیرانوند، محمد حسین کنعانی زادگان، مسعود ریگی،سروش رفیعی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی فر،گئورگی گولیسیانی، عبدالکریم حسین، وحید امیری، اوستون اورنونف و عیثی آل کثیر

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات «تتلو» برگزار شد
  • حاشیه بازی نساجی و پرسپولیس| چهارمین گل اورنووف به نماینده مازندران/ برخورد گرم الهامی و پیروانی
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با نساجی مشخص شد
  • جزئیات جدید از دادگاه پسر معاون اول سابق قوه قضائیه که اعترافات خود را پس گرفته بود
  • رونمایی از مدارک فساد پسر معاون اول سابق قوه قضائیه
  • اولین واکنش رسمی به خرید پرسپولیس توسط بانک شهر
  • مدیرعامل فصل بعد پرسپولیس مشخص شد | تصمیم مهم در جلسه ۳ نفره
  • مجازات دختر‌ی که باعث مرگ مادر معتادش شد
  • اعلام حکم دختری که باعث مرگ مادرش شد
  • تحقیق و تفحص بین المللی برای محاکمه سران جنایتکار رژیم صهیونیستی