Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@06:20:51 GMT

320 کلاس درس در قشم آماده میزبانی از مسافران نوروزی است

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۸۰۱۳۱

320 کلاس درس در قشم آماده میزبانی از مسافران نوروزی است

قشم - ایرنا - مدیر اداره آموزش و پرورش قشم گفت: 55 مدرسه با 320 کلاس درس در این شهرستان برای میزبانی و اسکان مسافران و گردشگران نوروزی آماده شد.

بهرام پوراشرف روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: ستاد اسکان مسافران نوروزی قشم آمادگی میزبانی از هزار و 920 مسافر در هر شبانه روز را دارد.
وی افزود: کلاس های درس مدارس این شهرستان نیز ظرفیت میزبانی از 24 هزار و 960 نفر از مسافران را برای طول ایام نوروز دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر اداره آموزش و پرورش قشم ادامه داد: علاوه بر کلاس های مزبور حیاط مدارس و فضاهای خالی جهت اسکان با چادر در همین مدارس نیز برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده است.
پوراشرف تصریح کرد: طرح اسکان مسافران نوروزی از اول فروردین آغاز می شود و تا 13 فروردین ادامه دارد و مسافران طی این مدت می توانند از خدمات ستاد اسکان شهرستان قشم بهره مند شوند.
وی افزود: فرهنگیان باید پیش از عزیمت به قشم و به صورت اینترنتی کلاس ها را رزو و در ایام نوروز با ارایه پرینت آن از فضاهای موجود استفاده کنند.
قشم دارای 200 مدرسه است که 25 هزار دانش آموز و 790 فرهنگی در آن فعالیت می کنند.
جزیره قشم دارای 25 مکان طبیعی و بیش از 200 محوطه تاریخی است. غارهای خوربس، غار نمکی، جنگل های دریایی حَرّا، جزایر ناز، خلیج دلفین ها، دره ستاره ها، تنگه و دره چاهکوه و بام قشم از جمله جاذبه های گردشگری قشم است. همچنین سواحل زیبا، قلعه پرتغالی ها، موزه ژئوپارک، سایت تخم گذاری لاک پشت های پوزه عقابی، چاه های تلا و بادگیرهای بندر تاریخی لافت از دیگر جاذبه های گردشگری این جزیره است.
جزیره قشم با وسعت یک هزار و 500 کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول 135 کیلومتر و عرض میانگین 11 کیلومتر در خلیج فارس گسترده شده است و 300 کیلومتر خط ساحلی دارد.
شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود یکهزار و 628 کیلومتر مربع وسعت در میان آب های خلیج فارس به موازات ساحل استان هرمزگان گسترده شده است.
7500

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي تعطيلات نوروزي اسكان فرهنگيان قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۰۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مهرداد آهکی افزود: با توجه به اینکه گردنه زاغه ملایر جزء محور‌های پرتصادف و حادثه خیز استان بشمار می‌آمد که سالانه شاهد تصادفات رخ‌به‌رخ منجر به فوت در این گردنه بودیم، در سال گذشته با استفاده از ظرفیت گروه امانی اداره کل اجرای عملیات نصب حفاظ بتنی (نیوجرسی) به طول ۳/۵ کیلومتر در این گردنه به پایان رسید.

او با اشاره به فرسوده بودن سیستم‌های روشنایی موجود در گردنه زاغه تصریح کرد: به‌منظور ارتقاء ایمنی و رفع خاموشی‌های مکرر، عملیات نوسازی و انتقال سیستم روشنایی به رفوژ وسط در دستور کار اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان قرار گرفت که هم اکنون با پیشرفت فیزیکی ۹۸٪ آماده بهربردای است.

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: طبق گزارش و آمار پلیس راه استان بعد از نصب نیوجرسی تعداد تصادفات منجر به فوت در گردنه زاغه به صفر رسیده است و این گردنه نیز از نقاط حادثه‌خیز استان خارج شده و هم اکنون جزء گردنه‌های ایمن استان همدان محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • آمادگی امداد هوایی هلال احمر کرمانشاه در سالروز عملیات بازی‌دراز
  • تخلیه روستای سیل‌زده نوده زیرکوه/۵۶ خانوار اسکان داده شدند
  • سد ۱۲ امام شهرستان زیرکوه شکست/ تخلیه شبانه روستای بمرود + فیلم
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • محدودیت وزن وسایل در پرواز
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد