Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-04@18:54:54 GMT

اعلام فهرست 23نفره تیم ملی کلمبیا توسط کی‌روش

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۸۰۱۹۴

اعلام فهرست 23نفره تیم ملی کلمبیا توسط کی‌روش

به گزارش "ورزش سه"،  کارلوس کی‌روش، سرمربی سابق تیم ملی کشورمان که بعد از جام ملتهای آسیا با ایران خداحافظی کرده و سکان هدایت تیم ملی کلمبیا را بدست گرفت، اولین فهرست دعوت‌شدگان به تیم ملی کلمبیا بعد از منصوب شدن به عنوان سرمربی این تیم را اعلام کرد. تیم ملی کلمبیا در روزهای بیست و دوم و بیست و ششم ماه مارس در دو بازی دوستانه به ترتیب به مصاف دو تیم ژاپن و کره‌جنوبی خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

کی‌روش که در این دو بازی دوستانه برای اولین بار شاگردان خود را در بازی‌های رسمی محک خواهد زد، فهرست بیست و سه نفره‌ای از ستاره‌های کلمبیایی حاضر در لیگ کلمبیا و لژیونرهای حاضر در لیگهای مختلف اروپایی و غیراروپایی را اعلام کرده. از جمله نامدارترین ستاره‌های کلمبیایی که توسط کی‌روش به تیم ملی دعوت شده‌اند می‌توان به خامس رودریگز و فالکائو اشاره کرد.

 

 

خامس که ستاره بزرگ کلمبیا به حساب می‌آید در بایرن مونیخ آلمان بازی می‌کند. خامس پیش از این سابقه بازی در رئال را دارد و در حال حاضر به صورت قرضی در مونیخ به سر می‌برد. رادامل فالکائو، ستاره موناکوی فرانسه هم در این تیم یکی از اصلی‌ترین مهره‌ها است و بازوبند کاپیتانی را به بازو می‌بندد.

 

کارلوس کی‌روش در کنفرانس مطبوعاتی خود بعد از اعلام فهرست بیست و سه نفره تیم ملی کلمبیا گفت:" دو بازی دوستانه ما مقابل ژاپن و کره جنوبی فرصتی است تا خودمان را بشناسیم و برنامه کاری تیم ملی کلمبیا را طرح‌ریزی کنیم. هدف ما رسیدن به ثبات و روندهای ماندگار در تیم ملی کلمبیا است. این بازی‌ها در عین حال فرصتی است تا استعدادهای جوان را در کنار ستاره‌های بزرگ محک بزنیم و عملکرد آنها را زیر نظر بگیریم".

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۰۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش اوسمار به ستاره جوان پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، یکی از خریدهای زمستانی پرسپولیس محمد خدابنده‌لو بود که همه فوتبالی‌ها خبر از علاقه او به این تیم داشتند و سرانجام سرخ‌ها با پرداخت رضایت‌نامه او را در اختیار گرفتند.

با این حال محمد خدابنده‌لو در این مدت چندان نتوانسته در نقش یک ستاره ظاهر شود و بدون شک پتانسیل او بیش از این‌هاست اما به نظر می‌رسد او به زمان بیشتری نیاز دارد.

خدابنده‌لو در بازی سپاهان فرصت بازی پیدا نکرد و نیمکت نشین بود اما باتوجه به محرومیت امید عالیشاه، اوسمار ویرا احتمالا از بین وحید امیری و خدابنده‌لو باید یکی را به زمین بفرستد.

این بازیکن جوان باروحیه بالا در تمرینات روز جمعه پرسپولیس حاضر شد و باید دید در صورت اعتماد دوباره اوسمار به او، چه عملکردی مقابل نساجی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ستاره کره‌ای بعد از پنج سال از بایرن انتقام گرفت! ‏
  • ستاره پرتغالی الاتحاد در لیست سیاه لیگ عربستان!
  • آماده باش اوسمار به ستاره جوان پرسپولیس
  • سایه‌روشن‌های هفته بیست‌وپنجم؛ مدعیان، جام را به هم تعارف کردند!
  • ستاره نیویورک نیکس در کنار بزرگان NBA
  • مسی بازیکن ماه لیگ آمریکا شد؛ یکه‌تازی فوق‌ستاره در ینگه دنیا
  • ورزشگاه آزادی، قتلگاه مهمانان پرسپولیس و استقلال
  • تیم منتخب هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر
  • غیبت ترسوها در تیم منتخب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • تقسیم امتیازات شمالی‌ها و جنوبی‌ها در غدیر