Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-03@03:48:10 GMT

علی پهلوان از بین 19هزار آهنگساز دنیا فینالیست شد+صوت

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۸۰۴۱۶

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی پهلوان (خواننده، آهنگساز و یکی از اعضای اصلی گروه «آرین») به تازگی در مسابقه‌ بین‌المللی آهنگسازی سال ۲۰۱۸ از بین نوزده‌هزار اثر، به مرحله نهایی راه یافته است. نکته قابل توجه این است که به‌طور معمول تنها 2درصد از آهنگ‌های شرکت کننده در این مسابقه به مرحله فینال می‌رسند.

در مرحله نهایی این مسابقه جهانی و بین‌‌المللی، داوران ترکیبی از هنرمندان و مدیران موسیقی هستند و در بخش دیگری از مسابقه، تمام آثاری که به مرحله‌ نهایی رسیده‌اند روی سایت اصلی این رقابت بین‌المللی به آدرس songwritingcompetition.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com  قرار گرفته و به رأی عمومی گذاشته می‌شوند، در این میان آهنگی که رأی بیشتری داشته باشد، برنده‌ بخش «صدای مردم» خواهد شد که برندگان این مسابقه در نیمه ماه آوریل سال جاری میلادی معرفی خواهند شد.

علی پهلوان که عضو انجمن حقوق‌ آثار شنیداری و نمایشی استرالیا است، از طریق این انجمن در جریان این مسابقه قرار گرفته و تک آهنگ «ناب» را برای شرکت در بخش آثار غیرانگلیسی مسابقه ارائه داده است. او در شبکه‌های اجتماعی و صفحات شخص‌اش از طرفداران خواسته به آهنگش رأی بدهند. این قطعه، مرداد ماه امسال توسط شرکت ترانه‌شرقی با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شده است.

قطعه «ناب» با شعر، آهنگ و صدای علی پهلوان، در مسابقه‌ آهنگسازی دیگری نیز با نام «Music City SongStar» از بین هزاران شرکت کننده به مرحله‌ نیمه‌نهایی راه یافته است.

متن ترانه «ناب»

مثله کنجی و دمنوشی با عطر خوب مثله سوسوی نوری و نجوای چوب
مثله با تو نگاه مثله با تو سخن مثله تو , چشم من

مثله یک قاب عکس سمته یک خاطره مثله رقص قلم خلق یک منظره
مثله شوقه سفر مثله راهی شدن مثله تو , چشم من

مثله توست هر آنچه ناب مثله گیسویی پر پیچ و تاب , مثله توست هر آنچه ناب

مثله نقشی سپید روی طرحی کبود مثله ترسیم رویایی با تار و پود
مثله آوازی نو مثله شعری کهن مثله تو برای من

مثله آغوش پایان دلواپسی مثله لبخند وقتی که از راه میرسی
مثله دلدادگی مثله جان مثله تن مثله تو برای من

مثله توست هر آنچه ناب مثله گیسویی پر پیچ و تاب

مثله توست هر آنچه ناب مثله گیسویی پر پیچ و تاب

مثله نقشی سپید روی طرحی کبود مثله ترسیم رویایی با تار و پود
مثله آوازی نو مثله شعری کهن مثله تو برای من

مثله آغوش پایان دلواپسی مثله لبخند وقتی که از راه میرسی
مثله دلدادگی مثله جان مثله تن مثله تو برای من

مثله توست هر آنچه ناب مثله گیسویی پر پیچ و تاب , مثله توست هر آنچه ناب

مثله توست هر آنچه ناب مثله گیسویی پر پیچ و تاب
مثله توست هر آنچه ناب مثله گیسویی پر پیچ و تاب

قطعه «ناب» با صدا، شعر و آهنگسازی علی پهلوان، بشنوید و دانلود کنید:

منبع: ایلنا

کلیدواژه: موسیقی موسیقی پاپ موسیقی سنتی وزارت ارشاد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلنا مسابقه نوازنده خواننده بنیاد رودکی خانه موسیقی انجمن موسیقی علی پهلوان مسابقه بین المللی گروه آرین تالار و

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۰۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغ جامع، شامل ۴ رکن مهم است

 حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی امروز، ۱۲ اردیبهشت‌ماه در همایش معاونین تبلیغ حوزه‌های علمیه استان‌های کشور در مدرسه صالحیه کرمان ضمن تسلیت شهادت امام صادق (ع) گفت: در ارتباط با تبلیغ، ۴ رکن بسیار مهم است و اگر این ۴ رکن نباشد، تبلیغ کامل نیست.

وی افزود: براساس آیات قرآن ،کسانی که این مأموریت سخت را انجام می‌دهند تنها از خداوند می‌ترسند و هیچ ترسی از بنده ندارند؛ بنابراین خداوند نیز آن‌ها را کفایت می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان  با بیان اینکه؛ اگر تبلیغ جامع همه شرایط باشد و فرد تحت تبلیغ نیز آموزه‌ها را در خود عملی کند، تربیت را به دنبال دارد، افزود: نخستین رکن تبلیغ، دانش است که یک شب به دست نمی‌آید؛ بلکه باید آموزش دیده و تسلط کامل بر محتوا داشته باشد؛ البته دانش، شرط لازم برای تبلیغ است نه شرط کافی و  رکن دوم داشتن بینش تبلیغ است و مُبلغ باید زمان و مخاطب را بشناسد و متناسب با آن تبلیغ را انجام دهد.

وی رکن سوم تبلیغ را دارا بودن عمل دانست و تصریح کرد: مُبلغ باید به آنچه می‌گوید عمل کند که این امر هم اثر وضعی دارد و هم اینکه دیگران را تحت تأثیر قرار می‌دهد و مردم متوجه این امر هستند که آیا مُبلغ به آنچه می‌گوید عمل می‌کند یا نه؟

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه آخرین رکن تبلیغ گرایش است، بیان کرد: منظور از گرایش، داشتن انگیزه کافی برای تبلیغ است؛ زیرا اگر انسان صرفا دانا و دارا باشد، تبلیغ را کامل نمی‌کند؛ بلکه باید یک اراده قوی و فولادین پشت امر تبلیغ باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ناکامی آزمون مقابل تیم سابق / لورکوزن در آستانه فینالیست شدن
  • رونالدو و مانه: النصر فینالیست می‌شود
  • رونالدو دبل کرد و النصر فینالیست شد
  • تبلیغ جامع، شامل ۴ رکن مهم است
  • رامین حسین‌پور بهترین آهنگساز یک فستیوال بین‌المللی شد
  • رامین حسین پور بهترین آهنگساز فستیوال لس‌آنجلس شد
  • گزارش تکان‌دهنده نهاد فلسطینی از جنایات اسرائیل/ از مثله کردن شهدا تا دفن آنها در زباله‌
  • آهنگ روز معلم + دانلود سرود گروه نجم الثاقب و متن معلم خوب من
  • الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد
  • الهلال با شکست الاتحاد فینالیست شد