Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد مرکزی راهیان‌نور به حضور زائرانی از ۵۳ کشور دنیا در مناطق عملیاتی هشت‌سال دفاع‌مقدس اشاره کرد و گفت: در حرکت عظیم راهیان‌نور ۲۵ هزار راوی، بیش از ۷۰ هزار خادم داوطلب و ۱۵ هزار مبلغ روحانی ما را همراهی می‌کنند. ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیماز خرمشهر، سردار بهمن کارگر در همایش ملی روز راهیان‌نور که در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد، به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره راهیان‌نور اشاره و اظهار داشت: انسان باحضور در کاروان‌های راهیان‌نور یاد روزهای بزرگ جنگ می‌افتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به راهیان نور به عنوان ثروت عظیم و ملی، گفت: هشت سال دفاع مقدس حرکت حیاتی برای ملت بود که باید زنده نگه داشته شود.

رئیس ستاد مرکزی راهیان‌نور کشور با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر حرکت راهیان‌نور در سال‌های اخیر توسط بسیجیان و سپاه پاسداران، بیان کرد: امروزه 11 قرارگاه در راهیان نور باحضور تمامی دستگاه‌ها به فعالیت در این زمینه می‌پردازند.

‌همایش روز ملی راهیان نور با حضور فرمانده کل سپاه در خرمشهر آغاز شدبیش از 5 هزار نفر از دانشجویان استان فارس به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوندتوزیع «سرباز کوچک امام(ره)» در مسیر راهیان نور

وی با اشاره به تصویب سند ملی راهیان نور و اجرای آن در قالب مقررات در سطح کشور، ادامه داد: براساس این سند 40 دستگاه سطح کشور موظف به کمک‌رسانی به حرکت عظیم و ملی راهیان نور هستند.

سردار کارگر در مقایسه جمعیت سال‌های ابتدایی آغاز حرکت راهیان نور با سال‌های اخیر، عنوان کرد: در نخستین سال نزدیک به یک میلیون و 800 هزار نفر از مناطق مختلف راهیان نور دیدن کردند که این میزان در سال 96 به 6 میلیون و 800 هزار نفر ارتقا پیدا کرده و پیوسته در حال افزایش است.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور به حضور زائرانی از 53 کشور دنیا در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اشاره و اظهار داشت: در حرکت عظیم و ملی راهیان نور 25 هزار راوی، بیش از 70 هزار خادم داوطلب و 15 هزار مبلغ روحانی ما را همراهی می‌کنند.

وی با اشاره به این‌که 58 یادمان عملیاتی در استان‌ها میزبان حرکت راهیان نور هستند، خاطرنشان کرد: بیش از 2500 نفر در سال گذشته از راهیان نور غرب بازدید کردند که در حال حاضر راهیان نور دریایی در دست اقدام است.

انتهای پیام/ ز

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۰۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران بازوان حرکت و شکوفایی کشور

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم در دیدار با جمعی از تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان با بیان اینکه کارگران بازوان حرکت هر جامعه هستند که به سوی رشد و شکوفایی حرکت می‌کنند گفت: بی شک تمام پیشرفت‌های کشور و جامعه کارگری در مسیر زندگی، نشات گرفته از رشد پویایی فکر و اندیشه ورزی بوده و آن جامعه‌ای موفق است که با تفکر تکامل یافته جلو می‌رود و هر جامعه‌ای ای که از فرصت اندیشه و بازوی هنرمند کارگران بهتراستفاده کند توسعه و پیشرفت رونق دو چندان پیدا می‌کند.

امام جمعه تبریز افزود: در دین اسلام، برای نیروی کار در حوزه منابع انسانی و نیروی فعال جامعه، برنامه‌ها و دستورات ارزشمندی آمده است که هر کدام چراغ راه مدیریت کلان جامعه برای رسیدن به نظام اسلامی است و در همین خصوص کارگران از اهمیت و جایگاه ارزشمندی برخوردار بوده و برای این قشر توصیه‌های فراوانی شده است.

وی رویکرد‌های اقتصادی که برای نامگذاری سال‌های گذشته توسط مقام معظم رهبری تعیین شده را نشان ازاهمیت و موقعیت کارگران بعنوان ستون‌های اقتصادی کشور حائز اهمیت دانست و گفت: باید با تاسی به سیره پیامبر اسلام و ائمه معصومین علیهم السلام مسیر درست ترسیم شود.

وی با تاکید بر اینکه رهبر انقلاب همواره دغدغه معیشت کارگران دارند و برای رفع این مشکلات بیانات مبسوطی باارایه راهکار‌های عملی ارائه کرده اند گفت: باید مسئولین امر به این دغدغه‌ها توجه کنند و بدانند توجه به تورم ومعیشت کارگران و تحقق جهش تولید با مشارکت مردم، به همت همین کارگران است.

امام جمعه تبریز ضمن اشاره به اینکه دولت و مجلس باید برای بهبود کسب و کار تلاش مضاعف کنند و از کارگر دقیق حمایت کنند اظهار داشت:برای این منظور تنها شعار کافی نیست بلکه نیازمند حمایت عملی هستیم و در این راستا تامین امنیت شغلی کارگر، توجه به معیشت کارگر، تامین مسکن و ساماندهی قرارداد‌های کار از مهمترین دغدغه‌های این بخش باشد.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان هم گفت: «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» شعار امسال هفته کار و کارگر است و رهبر معظم انقلاب توجه به محیط و بهداشت و سایر مسایل کارگر را از مهمترین بخش‌های رشداقتصادی کشور دانستند.

فتحی افزود: به لطف خدا شاهد آرمش صنعتی در استان هستیم که مایه ارزش افزوده و امنیت شغلی در کشوراست و علیرغم تلاش معاندین و دشمنان در ایجاد اختلال در صنعت، کارگران ما مانع این تلاش‌ها شدند و باز همدشمنان را مایوس کردند.

در پایان مراسم از کارگران نمونه و شاخص استان تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کارگران بازوان حرکت و شکوفایی کشور
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • ۳۰ژنرال و افسر اسرائیلی در اسارت حماس/حضور سنوار در مناطق عملیاتی