Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@02:27:20 GMT

برگزاری آیین نوروزگاه در شهر‌های اردبیل

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۸۰۷۲۲

برگزاری آیین نوروزگاه در شهر‌های اردبیل

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه های نوروزگاه تصریح کرد: برنامه نوروزگاه به تبعیت از طرح ملی در مرکز استان و در محوطه پایگاه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی از 28 اسفند ماه سال جاری تا 13 فروردین ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مشابه این برنامه در بازه زمانی ذکر شده در شهرستان ها نیز به اجرا درخواهد آمد، گفت: همچنین آیین استقبال از نوروز در تمامی شهرستان ها از 20 لغایت 28 اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با اشاره به اجرای مانور ستاد خدمات سفر در روز 22 اسفند ماه اشاره و بیان کرد: از 28 اسفند ماه سال جاری لغایت 13 فروردین ماه سال آینده اجرای برنامه های آیینی و بازی های بومی محلی پیش بینی شده است.

فلاحی از برگزاری مسابقه باستان شناسی از سه لغایت 13 فروردین ماه سال 98 در محل ستاد اجرایی خدمات سفر در نگارخانه خطایی خبر داد و افزود: در محل نگارخانه خطایی نیز نمایشگاه جاذبه های گردشگری و نمایشگاه صنایع دستی، سوغات و غذاهای محلی در بازه زمانی ذکر شده دایر خواهد شد.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان به استقبال مسافران در 30 کیلومتری ورودی شهرستان ها اشاره و تصریح کرد: همچنین زنگ گردشگری و اهدا جوایز به دانش آموزان از سه لغایت 13 فروردین ماه در نگارخانه خطایی برگزار می شود.

وی همچنین از برگزاری نوروزگاه مشترک جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در مرز بیله سوار در روز 29 اسفند ماه خبر داد و افزود: مراسم استقبال از اولین مسافر خارجی ورودی به شهرستان بیله سوار و اولین مسافر ورودی به شهرهای استان نیز در اولین روز فصل بهار انجام می شود.

انتهای پیام/ع

برپایی نمایشگاه جاذبه های گردشگری در اردبیل

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوروز جاذبه های گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۰۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان ؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هرند در این مراسم گفت : یکی از رسالتهای بسیج و سپاه صیانت از اعتقادات مردم و ارزشهای انقلاب و اسلام است.


سرهنگ محمد رحیمی افزود برگزاری یادواره شهدا،دیدار از خانواده شهدا،برگزاری نشست های بصیرتی از برنامه های در دست اقدام کنگره شهدای شهرستان است.


اجرای سرود،روایت گری دوران دفاع مقدس،سخنرانی از جمله برنامه های این یادواره بود.


در حاشیه این یادواره نمایشگاهی با ٣٠ غرفه از دست آوردهای مهارتی و هنری دانش آموزان گشایش یافت.


شهرستان هرند ١٨١ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است که از این تعداد سه شهید ،زنانی هستند که به قصد زیارت در اماکن زیارتی به شهادت رسیده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تقویت زیرساخت‌های گردشگری شیراز
  • برگزاری اجلاسیه شهدای چرام در ۲۷ اردیبهشت
  • برگزاری ویژه برنامه سپاس معلم در زابل + تصاویر
  • قرعه کشی زمان پخش برنامه‌های انتخاباتی نامزد‌ها در شبکه شهند
  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل‌محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین‌زهرا
  • پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات از شبکه سهند
  • برگزاری جشنواره‌‎های گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین
  • برگزاری جشنواره‌‎های گل محمدی و آئین گلابگیری در قزوین
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین زهرا