Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-01@01:32:02 GMT

پرسپولیس به دنبال کلین‌شیت شماره ۱۳ با برانکو

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۸۰۷۳۲

به گزارش پارس نیوز، 

سرخپوشان پایتخت چهارمین فصل حضور در آسیا با برانکو را تجربه می‌کنند. از دیدار با لخویا و بنیادکار در سال ۲۰۱۵ تا تساوی تلخ برابر پاختاکور، پرسپولیسی ها لحظات تلخ و شیرین بسیاری را با برانکو داشته اند. آن ها در سال ۲۰۱۷ تا نیمه نهایی پیش رفتند اما آنجا مغلوب الهلال شدند و سال گذشته نیز در دیدار نهایی زورشان به کاشیما نرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این سال ها پرسپولیس همواره با اتکا به خط دفاعی قدرتمندش در آسیا به موفقیت رسیده است. آن ها در ۳۳ بازی که ۱۸ تا در دیدارهای حذفی بود، توانستند ۱۲ کلین شیت ثبت کنند که آماری فوق العاده برایشان است‌. یک کلین شیت در سال ۲۰۱۵، پنج کلین شیت در سال ۲۰۱۷ و هفت کلین شیت در سال ۲۰۱۸ باعث شد تا پرسپولیس رکوردی ویژه را در این زمینه ثبت کند.

نکته جالب این که ۵ کلین شیت سرخ ها مقابل تیم های قطری بوده است. الریان، لخویا و السد تیم هایی هستند که در ۵ بازی نتوانستند دروازه پرسپولیس را باز کنند و حالا باید دید امروز یاران بغداد بونجاح موفق به این کار می‌شوند یا خیر؟

در ۷ بازی از ۱۲ دیداری که پرسپولیس بدون گل خورده سپری کرد، موفق شد به برتری برسد. سرخ ها هرگاه خط آتش السد را مهار کردند موفق به پیروزی نیز شدند و حالا باید دید بیرانوند، سیدجلال، شجاع و دیگران بار دیگر دست به چنین کاری می‌زنند یا خیر؟

از بین این ۱۲ کلین شیت، ۱۱ کلین شیت به دست علیرضا بیرانوند رقم خورد اما در کلین شیت اول، سوشا مکانی وظیفه سنگربانی را برعهده داشت.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پایتخت نیمه نهایی بازی بازی پایتخت پرسپولیس نیمه نهایی پارس کلین پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۰۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان

قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال برگزار شد و تیم‌ها حریفان خود را شناختند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات سی‌وهشتمین دوره جام حذفی امروز (دوشنبه) در محل سازمان لیگ برگزار شد و تیم‌ها به شرح زیر رقبای خود را شناختند. (نام تیم‌های میزبان ابتدا آمده است)

برگزاری فینال جام حذفی در کرمان با یک شرط

بازی شماره 1: تراکتور تبریز - مس رفسنجان

بازی شماره 2: چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک

بازی شماره 3: گل‌گهر سیرجان - هوادار تهران

بازی شماره 4: سپاهان اصفهان - ملوان انزلی

در مرحله نیمه نهایی برنده بازی شماره یک با برنده بازی شماره دو دیدار می‌کند و برنده‌ دیدار شماره 3 رودرروی برنده مسابقه شماره 4 می‌رود.

برگزاری فینال جام حذفی در کرمان با یک شرط

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!
  • پرسپولیس دنبال تخفیف در تمدید قرارداد اوسمار
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • انتقال نافرجام «شروین بزرگ» به پرسپولیس، سرخ ها را نقره داغ کرد!
  • داوید رایا یا جوردن پیکفورد؛ چه کسی برنده دستکش طلایی فصل 24-2023 لیگ برتر انگلیس می‌شود؟
  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • شورایی که به‌دنبال مسائل حاشیه‌ای باشد موفق نیست
  • مسی، مسی است و هر کار بخواهد می‌کند!
  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان
  • روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه