Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، سی حمله هوایی جنگنده‌های متجاوز سعودی به منطقه کشر در استان حجه، بیش از ۴۱ شهید و زخمی برجای گذاشت، در حالی که شدت حملات به امدادگران اجازه نداد به اجساد قربانیان نزدیک شوند.

مجروحانی که به علت وخامت حالت جسمانی، به سختی به بیمارستانی در صنعا منتقل شدند، اصرار داشتند با وجود همه درد و رنجشان، پیام خود را به گوش جهان برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از مجروحان زن به خبرنگار العالم گفت: «با وجود همه جنایات و کشتار‌های وحشیانه آنان، هرگز عقب نشینی نمی‌کنیم و از آن دست نمی‌کشیم».

یکی از همراهان مجروحان نیز گفت: «۱۲ نفر از اعضای خانواده من به شهادت رسیدند، از افراد کهنسال گرفته تا کودکان و حتی نوزادان که کوچکترین آنها، دخترم آمنه مصطفی بود که تنها بیست روز سن داشت».

جنایت سعودی‌ها با ابراز انزجار شدید مردم و مسئولان یمن همراه شد، به گونه‌ای که وزارتخانه‌های بهداشت و حقوق بشر یمن، ارتکاب کشتار‌های پیوسته در حق غیرنظامیان را محکوم کردند و سازمان ملل را شریک ائتلاف سعودی و مسئول اقدامات متجاوزان دانستند، زیرا این سازمان در برابر هر جنایتی که اتفاق می‌افتد سکوت می‌کند.

علی تیسیر، سرپرست وزارت حقوق بشر یمن در مصاحبه با العالم گفت: «جامعه جهانی، یکی از عناصر اصلی از این تجاوز است. در گذشته بر این باور بودیم تدابیر قانونی زیادی در ارتباط با قانون بین المللی حقوق بشر و قانون بین المللی جنائی اتخاذ خواهد کرد, اما آن را بسیار هماهنگ و همراه با ائتلاف متجاوزان یافتیم».

پزشکان تاکید می‌کنند حال جسمانی بسیاری از زنان مجروحی که در بیمارستان بستری شده اند، وخیم است و برخی از آنان نیز در کما به سر می‌برند، در حالی که دختر بچه‌ای پیش از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یمن عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۰۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکارشان را فراهم کردند

همزمان با روز معلم و پاسداشت مقام آنان، معلمان نیکوکار با پرداخت پنجاه میلیون تومان، زمینه آزادی یکی از همکارانشان را که با بدهی مالی در زندان به سر  می برد، فراهم کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ستاد مردمی دیه استان تهران، با پیگیری مددکاران اجتماعی این مرکز، همزمان با دوازدهم اردیبهشت ماه، گروهی از معلمان نیکوکار در اقدامی انساندوستانه با اهدای پنجاه میلیون تومان در پرداخت بدهی یک نفر معلم که با بدهی مالی در زندان به سر می برد، سهیم شدند.

همچنین این زندانی ۵۱ ساله که جزء زندانیان جرایم غیرعمد بود، پس از راه اندازی یک شرکت دچار مشکلات مالی شده، حتی منزل مسکونی اش را هم فروخته و پس از زندانی شدن و جدایی همسرش، فرزندانش در شرایط معیشتی نامساعد به سر می بردند. 

 زندانی یاد شده با پرداخت مبلغ اهدایی از سوی معلمان و کمک های نیکوکاران دیگر استان، عصر امروز آزاد شده، نزد فرزندانش باز خواهدگشت.

خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۷۵۹۱۶ در این امر خیر سهیم باشند. همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، اعرابی ۵، پلاک ۱۹، طبقه اول، شماره تلفن ۸۸۸۶۱۹۹۲ با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کمک ۵۰ میلیون تومانی معلمان نیکوکار برای آزادی همکارشان
  • معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکارشان را فراهم کردند
  • گزارش تکان‌دهنده نهاد فلسطینی از جنایات اسرائیل | از بریدن سر، دست، پا و شکم و درآوردن لباس شهدا تا دفن آنها در زباله‌ و...
  • افزایش ۳۵ درصدی حقوق بازنشستگان حداقل بگیر/ کمترین حقوق ۱۰ میلیون تومان می‌شود
  • افزایش حقوق بازنشستگان قطعی شد؟ /پاسخ سخنگوی دولت
  • گزارش تکان‌دهنده نهاد فلسطینی از جنایات اسرائیل/ از مثله کردن شهدا تا دفن آنها در زباله‌
  • پاسخ سفیر ایران به ادعای نخست‌وزیر دانمارک/ به نسل‌کشی واکنش نشان دهید
  • بازسازی غزه ۳۰ سال زمان می‌خواهد
  • حضور ۲ هزار تاجر در نمایشگاه اکسپوی تهران/آزاداندیشان جهان، بیش از این تداوم جنایات در غزه را تحمل نمی‌کنند
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور