Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: نیروی انتظامی آماده خدمات‌رسانی به گردشگران در ایام نوروز است. ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

سردار نوعلی یاری در گفت و‌گو با خبرنگار تسنیم در ایلام، اظهار داشت: نیروی انتظامی ایلام آماده خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران در ایام نوروز است و در این زمینه برنامه‌های لازم تدارک دیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رزمایش طرح نوروزی پلیس در یزد برگزار می‌شود؛ استقرار تمام اکیپ‌ها از 25 اسفندطرح نوروزی پلیس راه لرستان 25 اسفند آغاز می‌شودهمدان| تصادفات منجر به فوت در طرح نوروزی پلیس همدان 5 درصد کاهش یافت

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اقدامات و آمادگی پلیس برای ایام نوروز گفت: تدوین طرح‌های عملیاتی، انتظامی و خدماتی برای قبل، بعد و حین ایام نوروز تدوین، تمرین و عملیاتی شده است و در این راستا نیروهای انتظامی در آمادگی کامل برای برقراری امنیت شهروندان، مسافران و گردشگران نوروزی هستند.

وی به اجرای طرح‌های پیشگیری چهارشنبه آخرسال اشاره و یادآورشد: طرح پیشگیری از حوادث احتمالی این روز تدوین و کلیه عوامل انتظامی در سراسر استان ضمن پیشگیری با هرگونه هنجارشکنی برخورد می‌کنند.

یاری در ارتباط با حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال گفت: به شهروندان  توصیه می‌کنم که با پرهیز از به‌کارگیری مواد آتش‌زا و ترقه‌های غیر استاندارد و حادثه ساز اجازه ندهند جوانان و نوجوانان از این گونه وسایل استفاده کنند بلکه  تلاش کنند در محیطی سالم، مفرح و بی حادثه  این روز را سپری کنند.

استقرار 18 ایستگاه پلیس در ایام نوروز در اماکن تفریحی و تفرجگاه‌های ایلام از دیگر برنامه‌های اعلامی سردار یاری بود که در این ارتباط افزود: پلیس علاوه بر استقرار شبانه روزی در کلیه واحدهای خود 18 ایستگاه نوروزی دیگر در اماکن تفریحی استان استقرار تا با تمام توان در برقراری امنیت شهروندان و مسافران و گردشگران را برقرار کند.

وی همچنین با اشاره به تدوین برنامه‌های ترافیکی و روان بودن معابر و استقرار پلیس در اماکن تجاری برای پیشگیری از سرقت و ترافیک روان برای شهروندان خاطر نشان کرد: آمادگی نیروی انتظامی ایلام برای خدمات‌رسانی به گردشگران در ایام نوروز 100 درصدی است.

انتهای پیام/ ع

R7718/P/S6,52/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۱۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول

سرهنگ حسین نوروزی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی در یک مراسم عروسی در علی آباد کتول، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس در محل مشخص شد در این مراسم سرنشینان یک دستگاه سواری پس از قدرت نمایی اقدام به تیراندازی کرده و از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی علی آباد کتول گفت: با اشراف اطلاعاتی و تلاش ماموران، پنج متهم شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرهنگ نوروزی خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات اولیه انگیزه خود از این اقدام مجرمانه را اختلافات شخصی و قدرت نمایی اعلام کردند.

وی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • تولید زباله مسافران، نمکی روی زخم بی‌درمان گیلان!/ اقداماتی که گردشگران باید برای بحران پسماند انجام دهند + عکس
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • بازداشت عامل چاقوکشی در ایلام
  • دستگیری عامل چاقوکشی در ایلام
  • نطنز آماده پذیرایی از گردشگران در ایام گل و گلاب شد
  • گره اندر گره