Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-07@06:23:21 GMT

زن آرایشگر، طراح نقشه سرقت مسلحانه بود

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۸۱۱۰۳

سرهنگ ابراهیم ملاشاهی رئیس پلیس آگاهی استان سیستان وبلوچستان در تشریح این خبر گفت: چندی‌قبل گزارشی مبنی بر سرقت مسلحانه از یک آرایشگاه زنانه واقع در تقاطع «الزهرا» اعلام شد و بلافاصله تیمی از ماموران پلیس به محل اعزام شدند.

به گزارش شرق، پس از حضور ماموران پلیس در محل زنی به آنها مراجعه کرد و گفت: در آرایشگاه نشسته بودم که ناگهان یک مرد و زن با لباس محلی وارد شدند و با تهدید اسلحه گرم مقدار ۸۰ مثقال طلا و جواهراتی را که در کیفم بود سرقت کردند و متواری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ ملاشاهی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی بلافاصله به تحقیق از کارکنان آرایشگاه پرداختند و متوجه اظهارات ضد و نقیض یکی از آنها شدند که در تحقیقات تکمیلی و با استفاده از شیوه‌های خاص پلیسی محرز شد وی طراح این سرقت بوده و با همدستی افراد دیگری اقدام به ارتکاب این جرم کرده است.

این مقام انتظامی ابراز کرد: با اقدامات فنی و تخصصی بالاخره زن آرایشگر اعتراف کرد و گفت: در روز حادثه به محض ورود آن زن که از مشتریان ثابت آرایشگاه است از طریق پیامک، حضور او و همراه‌داشتن طلا و جواهرات را به همدستانم اطلاع دادم و در را به روی آنها باز کردم. سرهنگ ملاشاهی با بیان اینکه با دستگیری این فرد مقداری از طلا‌های سرقت‌شده توسط خواهر وی به پلیس تحویل داده شد، اظهار کرد: تلاش برای دستگیری همدستان این زن و کشف سایر سرقت‌های احتمالی ادامه دارد.

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۱۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  سرهنگ محسن سلیمانی در تشریح این خبر گفت: طی وقوع یک فقره سرقت از اتباع بیگانه در شهرستان چالوس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: متهمان با مراجعه به مناطق تفریحی در شهرستان چالوس با اتباع خارجی مورد نظر را تحت نظر قرار می‌دادند و در موقیعت مناسب اقدام به سرقت دلار‌ها می‌کردند و متواری می‌شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس تصریح کرد: ماموران با اقدام اطلاعاتی، متهمان را که یک زن و مرد بودند در یکی از شهرستان‌های همجوار شناسایی و دستگیر کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازدید از خودروی متهمان ۴ برگ اسکناس یکصد دلاری، ۴۲ برگ اسکناس یک دلاری، یک برگ اسکناس دو دلاری، دو برگ اسکناس ده دیناری، یک برگ اسکناس بیست دیناری کویت و مبلغ ۷ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان وجه نقد و چهار دستگاه تلفن همراه لمسی کشف کردند.

سرهنگ سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان اهل یکی از استان‌های مرکزی کشور بودند و پس از تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی به دادسرا اعزام و روانه زندان شد.

دیگر خبرها

  • سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شوش / سارقان خشن در کرخه غافلگیر شدند
  • غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد
  • دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • دستگیری سارقان به عنف نیسان
  • از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز
  • سارقان ۱۰ میلیاردی مترو تهران دستگیر شدند؟
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور