Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@16:13:27 GMT

داورزنی: قدیمی از ظرفیت‌های پیشرفت هاکی استفاده کند

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۸۱۳۷۷

داورزنی: قدیمی از ظرفیت‌های پیشرفت هاکی استفاده کند

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مجمع انتخابات هاکی گفت: مجمع به آقای بهرام قدیمی رأی دادند که تا چهار سال ریاست فدراسیون را برعهده بگیرد و او باید از ظرفیت‌های پیشرفت هاکی استفاده کند.

به گزارش ایسنا، محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مجمع فدراسیون هاکی با یاد بهرام شفیع گفت: بعد از فراغت چند ماهه مجمع امروز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجمع یکی از کامل‌ترین مجامعی بود که برگزار شد. مجمع به آقای بهرام قدیمی رأی دادند که تا چهار سال ریاست فدراسیون را برعهده بگیرد.

وی افزود: ورزش هاکی در این چند سال گذشته اقداماتی در سطح کشور انجام داده و موفقیت‌هایی هم داشته و این انتظار وجود دارد که بهرام قدیمی بتواند در این مدتی که برای برنامه ریزی دارد از ظرفیت‌های هاکی برای موفقیت این رشته استفاده کند.

او تاکید کرد: سابقه قدیمی منشا تحولات خوبی در ورزش دانشگاهی بوده و می‌تواند از این تحربه برلی توسعه زیر ساخت‌های و پیسرفت هاکی استفاده کند. قدیمی نشان داده روحیه تعاملی خوبی دارد و می‌تواند از ظرفیت‌ها استفاده کند. او ارتباط خوبی با هیئت‌های استانی دارد و می‌تواند از این تعاملات برای پیشرفت هاکی استفاده کند. مطمئنم با همکاری شما که کار اصلی و عملی در استان را انجام می‌دهید در زمینه‌های مختلف بتوانیم توسعه خوبی داشته باشیم.

معاون وزیر ورزش تاکید کرد: هاکی رشته جذابی است و آمارها نشان می‌دهد یکی از پر طرفدارترین رشته‌های دنیا است. بعد از فوتبال رشته‌های کریکت و هاکی که به عنوان رشته‌هایی پر طرفدار مورد توجه کشورها بوده اما باید شرایطی ایجاد کنیم که ما هم زیر ساخت‌های خوبی در کشور ایجاد کنیم. این شدنی است و مطمئنم با سماجتی که در قدیمی دارد و همتی که در شما می‌شناسم، هاکی می‌تواند رونق زیادی داشته باشد و در بحث مارکتینگ و جذب اسپانسر نیز خودکفا شود.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمدرضا داورزنی هاكي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۱۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت استقبال از گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا بی نهایت است

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله علیرضا اعرافی در دیدار هیات رییسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم که در دفتر مدیر حوزه‌های علمیه برگزار شد، اظهار کرد: هرچه تلاش کنیم که حوزه در تراز انقلاب اسلامی باشد، کم است.

وی با اشاره به اینکه البته دستاوردهای حوزه بسیار ارزشمند هستند، مطرح کرد: اگر این دستاوردها را با آمال و آرزوهای حوزه مقایسه کنیم قطعاً درخواهیم یافت که عقب هستیم.

مدیر حوزه‌های علمیه با بیان اینکه نیازهای بی‌پایانی وجود دارد، عنوان کرد: در فضای بین الملل بی‌نهایت ظرفیت پذیرش، استعداد و استقبال از گفتمان انقلاب اسلامی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در داخل نیز ظرفیت‌ها و بسترهای فوق العاده‌ای فراهم است، خاطرنشان کرد: اصل ۴ قانون اساسی می‌گوید که تمام قوانین و تصمیماتی که در نظام اتخاذ شود باید مبتنی بر اسلام باشد.

آیت الله اعرافی اضافه کرد: همین محور قانونی یک زمینه بی‌نهایت برای کار ایجاد می‌کند که البته در سمت مقابل نیز چالش‌ها و موانع بسیار بالا است.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی برای الحاد سرمایه‌گذاری بسیاری انجام می‌دهد، تصریح کرد: سه نکته نیاز بی‌نهایت، چالش‌های متعدد و آمال و اهداف حوزه و انقلاب اسلامی باید در کنار یکدیگر دیده شود.

مدیر حوزه‌های علمیه با اشاره به اینکه در این مسیر هم‌‎افزایی، همکاری و همدلی بسیار مهم است، یادآور شد: در این منظومه فکری قطعاً مجمع نمایندگان طلاب دارای نقش و کارکرد ویژه هستند.

وی اضافه کرد: به عنوان مدیریت حوزه بر قراردادی که با مجمع نمایندگان طلاب مبنی بر بررسی و اعلام نظر طرح‌های حوزوی داریم، پایبند خواهیم بود.

آیت الله اعرافی با بیان اینکه تقریباً یک دوره برنامه پنج‌ساله حوزه به اتمام رسیده است، گفت: دومین برنامه پنج‌ساله حوزه درحال تدوین است که مشارکت مجمع نمایندگان طلاب در آن می‌تواند بسیار موثر باشد.

وی با اشاره به اینکه انتقال و انعکاس مسائل حوزه‌های استان‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد، بیان کرد: اظهارنظر نمایندگان یک استان می‌تواند در اعلام طرح و برنامه برای آن استان اثرگذار خواهد بود.

مدیر حوزه‌های علمیه با بیان اینکه نمایندگان طلاب می‌توانند گفتمان‌ساز مباحث انقلابی و طرح‌های حوزوی باشند، اظهار کرد: در این عرصه نیازمند اقدامات جدی‌تری هستیم.

کد خبر 6098879

دیگر خبرها

  • ظرفیت استقبال از گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا بی نهایت است
  • سکاندار هیئت اسکی اصفهان مشخص شد
  • یسلیانی، سکان‌دار هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی اصفهان شد
  • محمود یسلیانی سکان‌دار اسکی استان اصفهان شد
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • ژیمناستیک و «پرش» از روی انتخابات/ فرود «آرام» نیاز رشته مادر است
  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • حسینی آذرخوارانی سکان‌دار هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان اصفهان شد