Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- طبق مصوبه مجلس، رزمندگان با سابقه‌ حداقل ۶ ماه حضور در جبهه از امتیازات یک مقطع تحصیلی بالاتر استفاده کرده و مشمول مزایای مالی و استخدامی می‌شوند. به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز سه‌شنبه با طرح «استفساریه جزء ۶ بند ث. ماده ۸۸ قانون برنامه ششم» موافقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در متن این استفساریه آمده است؛ آیا منظور از مزایای اجتماعی مذکور در جزء ۶ بند ث. ماده ۸۸ قانون برنامه ششم مزایای مالی و استخدامی هم می‌باشد که پاسخ این استفساریه بلی است.

در جزء ۶ بند ۳ ماده ۸۸ قانون برنامه ششم آمده است که بهره‌مندی از امتیازات یک مقطع تحصیلی بالاتر مطابق قوانین مربوطه و برای رزمندگان با حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در دفاع مقدس در حقوق و مزایای اجتماعی تاثیر گذار است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی رزمندگان استفساریه قانون برنامه ششم توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۱۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز کارگر برای کارگران تعطیل است

کارگران مشمول قانون کار روز کارگر امسال بر اساس قانون کار مانند سال‌های گذشته تعطیل هستند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در ماده 63 قانون کار جمهوری اسلامی ایران روز 11 اردیبهشت ماه هر سال به مناسبت روز کارگر ثبت شده است. امسال روز کارگر در تاریخ جهانی 12 اردیبهشت ماه است که این روز برای تمام کارگران مشمول قانون کار تعطیل رسمی به حساب می‌آید.

طبق ماده 63 قانون کار، کارفرمایان حق به کارگیری کارگران خود را در این روز ندارند، مگر آنکه حضور آنان با توافق کارگر و پرداخت اضافه‌کاری روز تعطیل میسر شود.

بنابراین، هفته جاری روز سه شنبه 11 اردیبهشت مطابق قانون کار جمهوری اسلامی روز کارگر و  چهارشنبه مصادف با 12 اردیبهشت‌ماه روز جهانی کارگر است که یکی از این دو روز  برای تمام کارگران مشمول قانون کار تعطیل رسمی باید منظور شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری آزمون استخدامی مربی پرورشی، مراقب سلامت و مشاور مدارس
  • آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ 14 اردیبهشت برگزار می شود
  • برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ فردا/ ۱۹ هزار مربی اول مهر وارد مدارس می‌شوند
  • کمک های خیرین زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ۳۸ درصد رشد یافت
  • سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد/کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند/ برخورد قضایی با متخلفان
  • موارد تسری مزایا و امتیازات قوانین ایثارگران مشخص شد
  • موافقت با اصلاح موادی از لایحه برنامه هفتم
  • نگاهی به وضعیت بودجه احزاب در لایحه بودجه 1403 / مرکز پژوهش های مجلس: وزارت کشور گزارشی از نحوه توزیع کمک مالی به احزاب ارائه کند
  • مجلس با اصلاح موادی از لایحه برنامه هفتم موافقت کرد
  • روز کارگر برای کارگران تعطیل است