Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرغم پیشنهادهای قبلی بودجه که خواستار میلیاردها دلار برای پروژه ساخت مقر جدید اف بی آی شده بود، دولت واشنگتن در درخواست جدید بودجه از کنگره هیچ مبلغی را برای ساخت مقر جدید اف بی ای درخواست نکرده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اینترنتی هیل، لی لوفتوس، معاون دادستان کل آمریکا در جریان ارائه گزارش درباره درخواست بودجه سال ۲۰۲۰ میلادی وزارت دادگستری به خبرنگاران گفت: هیچ مبلغ جدیدی برای مقر اف بی ای وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پروژه همچنان تحت مذاکره در داخل دولت قرار دارد. اما تا زمانی که تصمیمی در خصوص این برنامه برای یک مقر جدید یا بازسازی شده اتخاذ نشود هیچ درخواستی برای بودجه بیشتر به کنگره ارائه نخواهد شد.

پروژه اف بی ای به موضوعی برای افزایش بررسی‌ها از سوی دموکراتهای کنگره در پی افشای مشارکت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در برنامه‌ها برای نقل مکان مقر اف بی ای تبدیل شده است. دولت ترامپ برنامه‌ها برای نقل مکان مقر اف بی ای به حومه شهر را در راستای بازسازی مقر موجود در واشنگتن متوقف کرده است.

پیشنهاد بودجه ۲۰۱۹ میلادی ترامپ ۲.۱۷۵ میلیارد دلار را برای هزینه‌های تأسیسات زیربنایی که هزینه ساخت مقر جدید اف بی ای را پوشش می‌داد درخواست کرده بود. اما مقامات وزارت دادگستری مبلغ کل ساخت یک مقر جدید را ۳.۳ میلیارد دلار برآورد کرده بودند.

دموکراتهای مجلس نمایندگان آمریکا پاییز گذشته به اسناد داخلی دولت دسترسی پیدا کردند که نشان می‌داد ترامپ شخصاً در این پروژه شرکت دارد و در حال حاضر که دموکراتها کنترل مجلس نمایندگان را برعهده دارند می‌خواهند درباره مشارکت ترامپ در این برنامه‌ها تحقیق کنند.

این اسناد که سال گذشته منتشر شد نشان داد ترامپ در ژانویه ۲۰۱۹ میلادی با مقامات اف بی ای و کاخ سفید حول محور این پروژه دیدار کرده و به مقامات دستور داده تا برنامه‌ها برای نقل مکان این مقر را کنار گذاشته و در عوض تخریب و بازسازی این ساختمان در زمین کنونی را برنامه ریزی کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۱۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش «یاد یاران» در بیجار برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین محبیان پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری اظهار کرد: عملیات وعده صادق اهمیت زیادی دارد و این پیروزی بزرگ فراموش شدنی نیست و این عملیات بزرگ موجب شکست و نابودی دشمنان شد.

وی افزود: ماه اردیبهشت برای ما اهمیت زیادی دارد و سالگرد سفر رهبر معظم انقلاب به استان کردستان و شهرستان بیجار است.

محبیان ادامه داد: در بیست و هشتم اردیبهشت همزمان با سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به بیجار همایش یاد یاران برگزار خواهد شد.

ادارات میزان پیشرفت پروژه‌ها را برای تخصیص بودجه اعلام کنند

وی در ادامه بر لزوم میزان پیشرفت تکمیل پروژه‌های ادارات شهرستان تاکید و اعلام کرد: لازم است ادارات میزان تکمیل پروژه‌های خود را اعلام کنند تا بودجه لازم تخصیص پیدا کند.

فرماندار بیجار اضافه کرد: همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق مراسم با شکوهی در حسینیه بیجار برگزار خواهد شد.

وی اعلام کرد: همچنین یادواره شهدای منطقه کرانی با حضور مردم مؤمن و خداجوی بیجاری در روستای سراب برگزار می‌شود.

کد خبر 6095003

دیگر خبرها

  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • قدرت چانه‌زنی؛ عامل اصلی تخصیص بودجه
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در اهواز وجود دارد
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در شهرداری اهواز وجود دارد
  • همایش «یاد یاران» در بیجار برگزار می‌شود
  • فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی
  • حداقل حقوق بازنشستگان 35 درصد افزایش یافت
  • ۲۴ اردیبهشت سنندج میزبان جشن بزرگ «روز دختر» است
  • ارتقای شاخص‌های عمران شهری بجنورد نیازمند ۱۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار
  • تحقق ۶۶ درصدی سهمیه بانک دی در قانون جهش تولید مسکن