Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدرآبادی، شادی و نشاط را یکی از شاخصه های سلامت جامعه دانست و گفت: چهارشنبه سوری آخر سال با توجه به عدم اجازه جامعه به تخلیه هیجان نوجوانان و خردسالان، بهانه ای برای ابراز هیجان آنها محسوب می شود.

«ابوالقاسم حیدرآبادی»، در خصوص اهمیت نشاط و بازخورد آن در جامعه و شادی های کاذب نظیر چهارشنبه سوری که به چهارشنبه سوزی تبدیل شده است در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: شادی و نشاط یکی از شاخصه های سلامت جامعه به شمار می آید و گسترش این مهم موجب پرورش افراد سالم و خوشحال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 وی ادامه داد: هنگامی که افراد جامعه سالم هستند بدون تردید زندگی خوب دارند و بیماری ها در چنین جامعه ای به طور چشمگیر کاهش می یابد.

 

عضو هیئت علمی دانشگاه و دکترای جامعه شناسی اظهار کرد: خنده درمانی از تاکیدهای روانشناسان جهت درمان بیماری به شمار می آید و نتیجه مطلوب این امر از نظر علمی به اثبات رسیده است.

 

وی بیان کرد: افرادی که از نظر روحی و ذهنی دچار مشکل هستند علاوه بر تاثیرگذاری بیماری های مختلف بر آنها در زندگی اجتماعی نیز با مشکل مواجه می شوند.

 

حیدرآبادی ابراز کرد: در چهارشنبه سوری آخر سال با توجه به عدم اجازه جامعه به تخلیه هیجان بچه ها به ویژه نوجوانان و خردسالان، چهارشنبه سوری بهانه ای برای ابراز هیجان آنها محسوب می شود.

 

وی در خصوص وظیفه مسئولان برای ابراز هیجان، گفت: جهت تخلیه هیجان بچه ها باید در طول سال برنامه ریزی لازم صورت گیرد و مسئولان خانه تکانی اصولی در این زمینه داشته باشند.

 

حیدرآبادی اظهار کرد: مردم با توجه به عدم ثبات و بی تعادلی در جامعه همواره نگران هستند و شادی و نشاط بسیار کمرنگ شده است.

 

وی درباره وظایف جامعه شناسان در امر نشاط و شادی در جامعه بیان کرد: جامعه شناسان به تحلیل وضعیت جامعه می پردازند و تحلیل و خروجی تحقیقات و پژوهش ها را به مسئولین جهت اجرایی شدن می دهند.

 

حیدرآبادی ابراز کرد: متاسفانه تحقیقات جامعه شناسان کمتر مورد توجه قرار می گیرد و جنبه اجرایی پیدا نمی کند.

پایان پیام/86

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد خبرگزاری شبستان بیانیه گام دوم انقلاب محمد جواد ظریف چهارشنبه سوری شادی و نشاط جامعه شناس سلامت جامعه هیجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۱۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرمان-حضرت: چه رقابت هیجان‌انگیزی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات تیم ملی والیبال ایران از امروز با حضور موریسیو موتا پائز سر و شکل تازه ای به خود خواهد گرفت و بازیکن دعوت شده با انگیزه بیشتری تمرین خواهند کرد.

در بین بازیکنان دعوت شده، در پست لیبرو، یک رقابت زیبا و هیجان انگیز شکل گرفته که حالا با انصراف مهدی مرندی به اوج خود رسیده است.

محمدرضا حضرت پور و آرمان صالحی دو لیبروی آماده این روزهای تمرینات تیم ملی هستند که قصد دارند هر طور شده خود را به کادر فنی به عنوان لیبروی اول تحمیل کنند.

هر دو در لیگ عملکرد بسیار خوبی را از خود پشت سر گذاشتند. حضرت‌پور که با تیم شهداب یزد نایب قهرمان لیگ شد و آرمان صالحی با شهرداری ارومیه فصل بی‌نظیری را سپری کرد و خیلی ها در حال حاضر او را آماده‌تر از حضرت پور می دانند.

یک لیبروی سوم به نام مهران توانا نیز در اردو حضور دارد،. توانا در دور مقدماتی لیگ عالی کار کرد و بارها در تیم هفته قرار گرفت. او نیز به دنبال یک فرصت از سوی کادر فنی است تا شایستگی‌های خود را به اثبات برساند.

دیگر خبرها

  • میوه َشادی بخش را بشناسیم
  • پیری جمعیت نشاط اقتصادی و اجتماعی را کاهش می‌دهد
  • همایش پر شور و نشاط پیاده روی در گلستان
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست
  • آدمکشی در هیجان جوانی!
  • پیشرفت جامعه اسلامی در گرو سلامت و نشاط خانواده‌ها
  • آرمان-حضرت: چه رقابت هیجان‌انگیزی! (عکس)
  • موضوع نشاط در برنامه‌های دهه کرامت لحاظ شود
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ ۸.۴۲ هزار سمنانی را تحت پوشش خواهد برد
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد