Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@05:22:32 GMT

خاطرات والدین شهدای قزوین ثبت شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۸۱۷۳۰

خاطرات والدین شهدای قزوین ثبت شد

غلامرضا حقایق پور روز سه شنبه در دیدار با استاندار قزوین به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز بزرگداشت شهدا افزود: به مناسبت گرامیداشت سالروز تشکیل بنیاد شهید در سال 58 و نامگذاری این هفته به عنوان هفته ایثارگران، 44 برنامه مختلف فرهنگی در استان برگزار می شود.
وی افزود: با وجود خدمات ارایه شده به ایثارگران و خانواده های آنان با توجه به کهولت سن بسیاری از والدین شهدا، این قشر شریف دچار مشکلات فراوانی هستند که باید آنها را حل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حقایق پور گفت: 35 گروه خدماتی در قالب 70 خدمت از جمله درمانی به خانواده های شهدا در حال خدمت رسانی هستند که 70 درصد از خدمات غیر بالینی به صورت الکترونیکی ارایه می شود و در همین راستا در سال گذشته تکمیل فاز یک مجتمع فرهنگی ورزشی بنیاد شهید با اعتبار بیش از 110 میلیارد ریال در دستور کار گرفت که به مرحله تکمیل و بهره برداری رسیده است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین گفت: در بخش درمان علیرغم مشکلات مالی و قرار دادی هنوز بیش از نیمی از بیمارستان های خصوصی استان طرف قرارداد بنیاد شهید بوده و هم اکنون بیش از هفت هزار و 700 نفر از خانواده های ایثارگران تحت پوشش بیمه ایثارگری قرار دارند.
وی با اشاره به کهولت سن والدین شهدا و مشکلات مراقبتی از این عزیزان خاطر نشان کرد: هزار و 647پرونده والدین شهید در اولویت هزینه های مراقبتی قرار دارند که علاوه بر حقوق و مستمری با تشکیل پرونده، هزینه هایی در قالب مراقبت به آنان پرداخت میشود.
حقایق پور همچنین گفت: در قالب طرح سپاس یازده هزار دیدار از خانواده های شهدا در استان انجام شده است این مهم باعث تسلی خاطر و زنده ماندن یادو خاطره شهدا شده است.
6104*3013
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 بنیاد شهید و امور ایثارگران بیمارستان خانواده مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران والدین 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۱۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان

مسئول روابط عمومی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) اصفهان گفت: پیکر پاک شهیدان عباس رمضانی، مجتبی نادر طهرانی و شهید جواد مراثی از شهدای دفاع مقدس که به تازگی تفحص شده اند و همچنین پیکر یک شهید گمنام از فلکه فیض بر روی دستان مردم شهید پرور اصفهان پس از تشییع در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده می‌شوند.

روح‌اله حکیمی‌فرد افزود: هویت پیکر‌های مطهر این شهدا که از شهدای هشت سال دفاع مقدس بوده‌اند، از طریق پلاک هویت و DNA احراز شده است.

وی گفت: این شهدا  پس از سال‌ها چشم انتظاری خانواده هایشان به آغوش خاک دیار خود بازگشتند.

شهیدان جواد مراثی سال ۶۰ در ۲۲ سالگی در منطقه چذابه، مجتبی نادر تهرانی بسیجی داوطلب سال ۶۳ در هورالهویزه و شهید عباس رمضانی در ۲۰ سالگی در منطقه مهران به شهادت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • توجه جدی به جهاد تبیین و بیان دستاوردهای جوانان نخبه کشور
  • برخورد بدون اغماض با ترک فعل‌ها درباره خدمات‌دهی سلامت به والدین شهدا
  • ۲۵۰۰ یادواره محله و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله محور و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد
  • اعتبارات درمان ایثارگران ۱۰۰ درصد افزایش یافت
  • شهرستان اشکذر میزبان شهید گمنام
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر