Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ  در کارگاه آموزشی رانندگان سازمانی با اعلام خبر فوق، اظهار داشت: پلیس الگوی شهروندان است و ما باید در ابتدای امر خودمان قانون‌مدار باشیم و سپس سراغ اصلاح و برخورد با رانندگان خاطی رویم. 

فرمانده انتظامی تهران بزرگ  با اشاره به این موضوع که مردم از پلیس توقع ویژه‌ای دارند، تصریح کرد: رانندگان خودروهای سازمانی باید قانونمند باشند و همه اصول ترافیکی را رعایت کرده تا بتوانند با سایر شهروندان و رانندگان خاطی برخورد قانونی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس پایتخت افزود: استفاده بی‌مورد از خودروهای سازمانی و روشن کردن چراغ‌های گردان وسایل نقلیه سازمانی به غیر از حین ماموریت‌ها و موارد خاص توسط کارکنان و رانندگان سازمانی ممنوع است. 

سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ نیز در حاشیه این کارگاه آموزشی، اظهار داشت: هر یک از مامورین و کارکنان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در صورت انجام هرگونه تخلف رانندگی چه با خودروی شخصی خود و چه با خودروی سازمانی علاوه بر توقیف خودرو و پرداخت جرائم، با آنها برخورد انضباطی نیز صورت می‌گیرد. 

در پایان ضمن تبریک سال جدید، همه رانندگان سازمانی را به نظم، انضباط و رعایت قوانین و مقررات فرا خواند. 

منبع: نماینده

کلیدواژه: پلیس سردار حسین رحیمی نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۱۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرهنگ مشتاق افزود: با اجرای این طرح خودروهای پلاک مخدوش توسط پلیس راهور توقیف و مالکان این خوردوها به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.

وی در ادامه با تاکید برخورد جدی و قاطع با کلیه تخلفات با مالکان این خودروها گفت: اگر مخدوشی و دستکاری در ارقام پلاک صورت بگیرد جرم تلقی شده و ضمن تشکیل پرونده متخلف به مراجع قضایی معرفی خواهد شد  .

موضوع پلاک مخدوش یکی از عوامل جدی قانون گریزی و اخلال در نظم و انضباط ترافیکی به شمار می رود که پلیس راهور برای برخورد با این تخلف و جرم مشهود سازماندهی جدیدی را کلید زده است تا با نظارت و کنترل بهتر بتواند از آن جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • رئیس پلیس راهور تهران بزرگ: هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می آید
  • مالکان خودروهای توقیف شده در پارکینگ برای ترخیص ماشین اقدام کنند
  • هشدار پلیس نسبت به استفاده از این دو وسیله تزیینی در خودروها
  • استفاده از «چراغ زنون» و «استیکر تزئینی» روی خودرو مطلقاً ممنوع است
  • ممنوعیت استفاده از چراغ زنون و استیکر تزئینی برای خودرو
  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود
  • پلیس علت اکثرتصادف‌های رانندگان ایرانی را فاش کرد
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی