Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-07@08:24:58 GMT

بهرام به جای بهرام در فدراسیون هاکی

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۸۱۸۱۴

بهرام به جای بهرام در فدراسیون هاکی

به گزارش جهان نيوز، مجمع انتخاباتی فدراسیون هاکی از ساعت 10 امروز پس از پخش آیاتی از قرآن کریم و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

این جلسه به ریاست محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و با حضور اعضاء مجمع برگزار شد. فضل الله باقرزاده به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک حضور داشت و محمدشروین اسبقیان رئیس دفتر امور مشترک ها نیز در جلسه حاضر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

برای ریاست فدراسیون هاکی، 7 کاندیدا به نام های فاطمه ابوالقاسمی، رمضانعلی دولو، حسین شهریاری، اکبر قاسمی، بهرام قدیمی، مسعود مختاری، مرتضی یحیی پور با یکدیگر رقابت می کردند.

قبل از آغاز مجمع حسین شهریاری و اکبر قاسمی از حضور در انتخابات انصراف دادند. مسعود مختاری و مرتضی یحیی پور نیز با آغاز مجمع کناره گیری خود را از انتخابات اعلام کردند تا انتخابات در نهایت با حضور سه کاندیدای باقی مانده یعنی فاطمه ابوالقاسمی، رمضانعلی دولو و بهرام قدیمی برگزار شود.

بدین ترتیب پس از رای گیری، بهرام قدیمی با 35 رای به عنوان رئیس جدید فدراسیون هاکی برای 4 سال آتی انتخاب و جانشین مرحوم بهرام شفیع شد. رمضانعلی دولو 6 رای و فاطمه ابوالقاسمی 2 رای آوردند.  

منبع: فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۱۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پریچهره: منتظر اعلام وزارت برای تایید تاریخ انتخابات هستیم/ ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کرده‌اند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نصرالله پریچهره سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی در حاشیه مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش کشور درباره زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی اظهار کرد: هیئت رئیسه جلسه گذاشت و بر اساس اساسنامه اواخر خرداد را زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی اعلام کرد. این زمان را به وزارت اعلام کردیم و وزارتخانه باید نظر نهایی را اعلام کند.

پریچهره افزود: بعد از تایید زمان توسط وزارت ورزش، دعوتنامه حضور در مجمع را به اعضای مجمع و کاندیداها اعلام می‌کنیم تا اقدامات خود را انجام دهند. البته باید فهرست کاندیداها را هم در اختیار اعضای مجمع قرار دهیم.

وی درباره کاندیداهای انتخابات گفت: در زمان نام نویسی از کاندیداها، ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کرده بودند که ملاک همان ثبت‌نام‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پریچهره: منتظر اعلام وزارت برای تایید تاریخ انتخابات هستیم/ ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کرده‌اند
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • ژیمناستیک و «پرش» از روی انتخابات/ فرود «آرام» نیاز رشته مادر است
  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ درباره فصل جدید «پایتخت»
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ دربراه فصل جدید «پایتخت»
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ارتباط بین‌المللی خود را گسترش می‌دهد
  • عقب ماندگی بزرگ در هیات موتورسواری و اتومبیلرانی اصفهان
  • همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود