Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان سنجش آموزش کشور آخرین فرصت ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات داوطلبان شرکت در کنکور سراسری سال ۱۳۹۸ را اعلام کرد. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، داوطلبان شرکت در کنکور سراسری سال ۱۳۹۸ برای پذیرش در رشته‌های با آزمون دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و همچنین متقاضیان تحصیل در رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی که در مهلت ۲۴ بهمن تا ۶ اسفند ۹۷ موفق به ثبت نام نشدند می‌توانند در مهلت مجدد در کنکور ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مهلت از یکشنبه ۱۹ اسفند آغاز شده و تا فردا چهارشنبه ۲۲ اسفند ادامه دارد.

داوطلبان باید منحصراً از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org در این آزمون ثبت نام کنند.

همچنین داوطلبانی که در مهلت مقرر موفق به دریافت کد سوابق تحصیلی نشده‌اند می‌توانند در مهلت مجدد در کنکور سراسری ۹۸ ثبت‌نام کنند. داوطلبان باید با مراجعه به سامانه جمع‌آوری اطلاعات و سوابق تحصیلی داوطلبان آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها به نشانی http://dipcode.medu.ir برای دریافت کد‌های سوابق تحصیلی اقدام کنند.

آزمون سراسری سال ۹۸ در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۱۳و ۱۴ تیرماه در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار می‌شود و تا ساعت ۹ صبح امروز ۶ هزار و صد و پنج نفر ثبت نام کرده‌اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آخرین مهلت ثبت نام در کنکور سراسری کنکور 98 اطلاعیه سازمان سنجش جزئیات ثبت نام کنکور 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۲۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه

رئیس سازمان سنجش کشور گفت: آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده شهرستان زیرکوه برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، عبدالرسول پورعباس با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به اینکه تعدادی از داوطلبان در حاجی‌آباد زیرکوه موفق به حضور در جلسه آزمون سراسری نشدند، آزمون برای این افراد تکرار می‌شود.

وی با عنوان اینکه در سیل اخیر در حاجی آباد زیرکوه حدود 60 نفر از داوطلبان علی‌رغم اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران تمام امکانات خودشان را بسیج کردند که داوطلبان به آزمون برسانند، اما موفق نشدند، افزود: تا ظرف سه هفته آینده آزمون مجدد، اختصاصی برای مناطق سیل زده  از داوطلبان أخذ می‌شود تا حقی ضایع نشود.

رئیس سازمان سنجش کشور گفت: دانش آموزان و والدین مناطق سیل زده همدردی ما را پذیرا باشند و از نگرانی که برایشان ایجاد شد عذر خواهی می کنم. 

پورعباس افزود: با هماهنگی که با استاندار، فرماندار، نمایندگان مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت، سه هفته آینده آزمون سراسری کنکور برای دانش آموزان مناطق سیل زده  برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه
  • رقابت داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی یزد
  • پایان دور نخست ماراتن کنکور برای داوطلبان گروه علوم تجربی
  • ۵۸درصد داوطلبان کنکور در قرچک متقاضی آزمون دانشگاه فرهنگیان هستند
  • بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی رقابت کردند
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در استان همدان
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در همدان
  • پایان آزمون سراسری با رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی
  • آغاز رقابت ۲۱۰۰۰ دانش‌آموز اردبیلی در کنکور سراسری
  • شروع رقابت‌های آزمون سراسری در استان مرکزی