Web Analytics Made Easy - Statcounter

لس آنجلس کلیپرز در خانه و استاپلس سنتر موفق به بردی شیرین مقابل بوستون سلتیکس شد.

طرفداری - در دیدارهای صبح امروز (سه شنبه) دو تیم لس آنجلس کلیپرز و بوستون سلتیکس از سری رقابت های بسکتبال NBA، رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که در پایان، این میزبان بود که توانست در استادیوم استاپلس سنتر و با حمایت هوادارانش، بوستون سلتیکس را با نتیجه 140 به 115 شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این نتیجه، کلیپرز به سی و نهمین برد فصل خود دست یافت و در رده ششم منطقه کنفرانس غرب قرار گرفت.

گزارش بازی

شروع بازی در کوارتر اول با دو امتیاز بوستون و پرتاب ال هورفورد آغاز گشت. اما در ادامه میزبان بازی را در اختیار گرفت و با امتیازات لو ویلیامز توانست نتیجه این کوارتر را با حساب 25-19 به سود خود به پایان برساند. بازی در کوارتر دوم هم با برتری بازیکنان کلیپرز ادامه داشت و آن ها با حمایت هوادارانشان توانستند دوازده دقیقه دوم این دیدار را با نتیجه 37-30 به اتمام برسانند. نیمه اول این دیدار با برتری 62-49 میزبان به پایان رسید.

نیمه دوم بازی هم از راه می رسد و همان حکایت دو کوارتر قبل در سومین کوارتر بازی نیز تکرار می شود. لس آنجلس کلیپرز با درخشش لو ویلیامز که در این بازی موفق شد 34 امتیاز به دست آورد، این کوارتر را با نتیجه 39-36 با برتری به پایان رساند تا با یک اختلاف امتیازی خوب، به استقبال کوارتر پایانی این دیدار برود. کوارتر چهارم هم با برتری کلیپرز در امتیازات همراه بود و این تیم موفق به برد 39-30 شد. درنهایت میزبان با ارائه یک بازی برتر موفق به پیروزی 140 به 115 برابر بوستون شد تا با کسب سی و نهمین برد فصل خود، در جایگاه ششم منطقه کنفرانس غرب قرار گیرد.

آمار بازی تیم پرتاب منطقه ای پرتاب سه امتیازی ترن اوور ریباند لس آنجلس کلیپرز 61.6% 46.4% 20 52 بوستون سلتیکس 48.4% 38.9% 13 38 تیم بازیکن امتیاز بازیکن ریباند بازیکن پاس لس آنجلس کلیپرز لو ویلیامز 34 زوباک 7 پاتریک بورلی 6 بوستون سلتیکس تری روژیر 26 جیلن براون 7 کایری اروینگ 11

 جدول مسابقات NBA

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۲۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت یک گام دیگر به فینال نزدیک شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ تیم‌های بسکتبال طبیعت و ذوب‌آهن اصفهان در سومین دیدار خود در نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه در تالار بسکتبال زنده یاد محمود مشحون به مصاف هم رفتند.


شاگردان مهران حاتمی (سرمربی ذوب‌آهن) و مهران شاهین‌طبع (طبیعت) در شرایطی پا به این دیدار گذاشتند که در تقابل‌های قبلی خود، هر کدام یک‌بار به برتری دست یافته بودند. دیدار اول آنها ۸۴ بر ۷۴ به سود طبیعت و دیدار دوم ۶۸ بر ۶۴ به سود ذوب‌آهن اصفهان خاتمه یافت تا کار در بازی سوم دنبال شود.


کوارتر اول و دوم این دیدار سوم، با نتایج ۲۰ بر ۱۹ و ۲۰ بر ۱۵ به سود طبعیت به پایان رسید، اما در کوارتر سوم ذوب‌آهن موفق شد ۱۹ بر ۱۴ به برتری دست یابد. این بازی در کوارتر چهارم هم با نتیجه ۲۰ بر ۱۵ به سود طبیعت به پایان رسید تا در نهایت شاگردان شاهین‌طبع با نتیجه ۷۴ بر ۶۸ فاتح این جدال حساس باشند.


دیدار چهارم نیز طبق برنامه سه‌شنبه-۱۸ اردیبهشت- از ساعت ۱۶ آغاز خواهد شد. در صورت برتری ذوب‌آهن در دیدار چهارم تکلیف تیم برنده در مسابقه پنجم مشخص خواهد شد که به میزبانی ذوب‌آهن در اصفهان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برتری تراکتور و هوادار در نیمه اول/ صنعت نفت جان گرفت
  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • طبیعت یک گام دیگر به فینال نزدیک شد
  • طبیعت ۷۴ - ۶۸ ذوب آهن/ شاگردان حاتمی در یک قدمی فینال قرار گرفتند
  • مجتبی حسینی: سه سال کار کنید و موفق شوید!
  • حسینی زیر و بم حریف را می‌شناسد
  • هنرنمایی‌هایی دانچیچ و اروینگ برای دالاس
  • بسکتبال NBA | ما بازی هفتم می‌خواهیم!
  • دو گل اینیاکی ویلیامز مقابل ختافه روی دو پاس گل برادرش نیکو ویلیامز (ختافه 0-2 اتلتیک بیلبائو)
  • فوری؛ داروین هم از لس آنجلس لیکرز اخراج شد