Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علیرضا خوشدل، فرمانده دانشگاه علوم پزشکی ارتش طی سخنانی در این مراسم ساخت پردیس جدید دانشکده پرستاری ارتش که با همکاری معاونت بهداشت، درمان و امداد ارتش و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به بهره برداری خواهد رسید را گامی مهم و ارزشمند در جهت تأمین کادر پرستاری مورد نیاز ارتش جمهوری اسلامی ایران توصیف نمود و افزود: پرستاران نظامی علاوه بر کسب آموزش‌های تخصصی و کارآمدی لازم در امور بهداشت، درمان و امداد، باید مومن، تلاشگر، ولایتمدار و متخلق به اخلاق انسانی و اسلامی باشند که الحمدلله این ویژگی‌ها در جامعه پرستاری ارتش در اولویت قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهلا علیاری، رئیس دانشکده پرستاری ارتش نیز در این مراسم با اشاره به قدمت این دانشکده از سال ۱۳۵۰ هجری شمسی و تأسیس رشته‌های مختلف در مقطع کارشناسی و چهار گرایش در مقطع کارشناسی ارشد، افزود: اولین دوره دکترای تخصصی سلامت در بحران نیز از سال ۱۳۹۵ در دانشکده پرستاری ارتش راه اندازی شد و دانشجویان این دانشکده همچنان که در عملیات‌های بزرگ سالهای دفاع مقدس حضوری پر رنگ داشتند، پس از جنگ نیز در عملیات‌های امدادرسانی در حوادث و بلایای طبیعی نظیر زلزله رودبار و منجیل، زلزله بم، زلزله کرمانشاه و … به خوبی ایفای نقش کردند.

وی افزود: پردیس یاس فاطمی دانشکده پرستاری ارتش که امروز عملیات عمرانی آن آغاز می‌شود؛ با زیربنایی بالغ بر ۷ هزار متر مربع و در ۶ طبقه با کاربری آموزشی، اداری، رفاهی و ورزشی به بهره برداری خواهد رسید و امیدواریم با این اقدام ارزشمند و حرکت پرشتاب در مسیر علمی و پژوهشی، این دانشکده در افق ۱۴۰۴ به عنوان یکی از پنج دانشکده برتر پرستاری در کشور معرفی گردد.

در ادامه با حضور امیر دریادار سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش، خانم دکتر حضرتی، معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مهندس سلیمانی، معاون مهندسی و عمرانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، کلنگ احداث پردیس یاس فاطمی دانشکده پرستاری ارتش بر زمین زده شد و عملیات عمرانی بزرگترین مجتمع آموزش پرستاری نیروهای مسلح آغاز گردید.

کد خبر 4566176

منبع: مهر

کلیدواژه: حبیب الله سیاری ارتش جمهوری اسلامی ایران کلنگ زنی گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۲۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت چاپ و نشر علوم دریایی مطلوب است

به گزارش خبرنگار مهر، دریادار دوم عرشه ابوطالب مطلبی صبح یکشنبه در سیزدهمین میز تخصصی ناشران کتاب با تبریک عملیات قاطعانه وعده صادق توسط نیروهای مسلح افزود: این عملیات سبب شد تا نیروهای نظام و مسلح نیز مقتدرتر و شجاع‌تر شوی با اشاره به اهمیت کار ناشران گفت: در نیروهای مسلح به این حوزه توجه خاصی شده است واعتبارات خوبی به حوزه پژوهش توجه شده است.

وی با بیان اینکه وضعیت خوبی در حوزه چاپ و نشر داریم و به مؤلفان نیز بدهی چندانی نداریم، برای فعالان این حوزه آرزوی موفقیت کرد.

یوسفی مدیر حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه دریایی نوشهر نیز با اشاره به این با هزار جلد کتاب در قالب ۸۰ عنوان در نمایشگاه بین المللی کتاب سال قبل شرکت کردیم، گفت: طرح جلد ۱۸ عنوان کتاب تهیه شد.

وی از تصویب ۹۰ عنوان کتاب در فاز ۹ خبر داد و گفت: چاپ هزار جلد کتاب عکس طبیعت نوشهر از جمله اقدامات است.

وی با اظهار اینکه ۹ نشریه در دانشگاه منتشر می‌شود، گفت: رفع مشکل واگذاری اعتبار در حوزه تألیف و نوسازی تجهیزات چاپ، بازنگری دستورالعمل حق تألیف و ویراستای، عدم واگذاری کاغذ یارانه‌ای، عدم وجود ردیف اعتباری مشخص از جمله مشکلات است.

کد خبر 6090525

دیگر خبرها

  • مسکو: روسیه «نووباخموتوکا» را آزاد کرد/ دفع ۱۳ ضدحمله اوکراینی‌ها
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • وضعیت چاپ و نشر علوم دریایی مطلوب است
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • انتشار تصاویر و ویدیویی از سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط یمن
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند
  • پهپاد آمریکا و نفتکش انگلیس هدف قرار گرفت