Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ دکتر مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان، ظهر امروز در مراسم تجلیل از پیشکسوتان با اشاره به نتایجی که آنها در رقابت های مختلف داشته اند، گفت: نمی توانم تک تک از همه دوستان نام ببرم اما خوشحالم امروز در این جمع باشکوه حضور دارم.  تلاش شما باعث شور و شادی در بین ملت ایران شده و شما خاطرات خوشی در میادین ورزشی به دست آورده اید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جا دارد ملت ایران با این قهرمانان آشنا شوند. شعار ما این است به گذشته افتخار کنیم و به آینده امیدوار باشیم.

وی ادامه داد: برای اینکه از تجربیات پیشکسوتان استفاده شود در جلسه چهارشنبه ابلاغ می کنیم همه فدراسیون ها کمیته پیشکسوتان را تشکیل داده تا جمع حاضر محدود نشوند. یکی از دوستان گفت ما بعد از سال ها آمده ایم وزیر ورزش و رییس کمیته را ببینیم اما این نسل باید تجربیات خود را به صورت دائم به ورزشکاران انتقال بدهد. 
 
سلطانی فر گفت: با تصمیمی که با صالحی امیری رییس کمیته گرفتیم، این نشست را ٦ ماه اول سال خواهیم داشت و گزارش کمیته پیشکسوتان را حتما خواهیم گرفت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پیشکسوتان رقابت شادی ورزش و جوانان وزیر ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۳۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساسنامه «صندوق حمایت از قهرمانان» ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری مهر، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: به‌ منظور تکریم، حمایت و پشتیبانی سازمان‌یافته، مؤثر و مستمر از ‎قهرمانان و ‎پیشکسوتان، اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به تصویب هیات دولت رسید.

وی افزود: این اساسنامه که به تأیید شورای نگهبان هم رسیده است، امروز برای اجرا ابلاغ شد.

کد خبر 6090197 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • دولت اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و ‎پیشکسوتان را ابلاغ کرد
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان تصویب شد
  • اساسنامه «صندوق حمایت از قهرمانان» ابلاغ شد
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف