Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@14:29:16 GMT

آقای گل جهان میهمان ویژه کشتی گیران

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۸۳۰۶۰

آقای گل جهان میهمان ویژه کشتی گیران

تهران - ایرنا - «علی دایی» سرمربی تیم سایپا و بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال امروز (سه شنبه) با حضور در خانه کشتی از نزدیک نظاره‌گر تمرینات تیم ملی کشتی آزاد بود.

به گزارش ایرنا، در حالی که اردوی آماده ‌سازی تیم ملی کشتی آزاد بعد از جام بین‌المللی دانکلوف بلغارستان بار دیگر در خانه کشتی آغاز شد، دایی به دعوت «غلامرضا محمدی» سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در خانه کشتی حاضر شد تا تمرینات این تیم را از نزدیک تماشا کرده و دیداری با قهرمانان جهان و المپیک داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی دایی همچنین با جمعی از فرنگی‌کاران نیز به خوش و بش پرداخت و برای تیم های ملی در رقابت های آسیایی چین و المپیک 2020 توکیو آرزوی موفقیت کرد.
تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا در چین (3 تا 8 اردیبهشت ماه سال 98) آماده می‌کنند.
دایی در حاشیه این بازید گفت: ملی پوشان کشتی و به خصوص مربیان تیم های ملی همه از دوستان من هستند و دوست داشتم کسانی را که در این رشته و برای کسب افتخار تلاش می کنند را از نزدیک ببینم.
وی اظهار داشت: البته چند سال پیش نیز به اردوی تیم ملی آمده بودم و دوست دارم این ارتباط برقرا باشد چرا که کشتی را خیلی دوست دارم و از طرفداران این رشته هستم.
وی بیان داشت: متاسفانه به دلیل مشغله کاری نمی توانم برای دیدن مسابقات کشتی به ورزشگاه بیایم اما امیدوارم که تیم های ملی کشتی در مسابقات جهانی و المپیک، موفق باشند.
ورزشی**1067**9118**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كشتي دايي سايپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۳۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل

مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل این مسابقات روز پنجشنبه و جمعه ۶ و هفتم اردیبهشت ماه به مدت ۲ روز در ورزشگاه ۶ هزار نفری جهان پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار می شود ؛ در این رقابت های بین المللی که یکی از مراحل انتخابی تیم ملی کشورمان است، علاوه بر ۳۳ کشتی گیر سه کشور ارمنستان، قزاقستان و عراق، ۱۹۲ کشتی‌ گیر از سراسر کشور حضور دارند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075320 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل
  • دیوید تیلور، بی‌رحم دوست داشتنی
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • رنگرز: توقع کسب یک مدال طلا از کشتی گیران در المپیک را داشته باشیم
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • حذف دیوید تیلور استرس را از روی حسن یزدانی برداشت
  • محمدی: حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین